כסף
מערכת כסף
12.03.23

חדש על המדף

כל המוצרים הכי מעניינים שהושקו לאחרונה

צילום: By Dafna A.meron, shutterstock
צילום: יחצ חול

חברת adidas משיקה את Ultraboost Light בעלת סריגה מדויקת שתוכננה לתמיכה ולתנועה משופרת. הנעל מספקת נוחות גמישות ורכות, במשקל נמוך ביחס לקודמותיה, והחומרים ממנה היא עשויה ממוחזרים וידידותיים לסביבה. הדגמים יושקו בצבעי שחור לבן ותכלת ובהמשך בצבעים נוספים ובמהדורות מיוחדות. מחיר: 799.9 שקלים. להשיג באתר ובחנויות.

צילום: יחצ חול

אינדולה מציגה סדרת מוצרים Blond EXPERT לשיער בלונדיני ומובהר, המסייעת בחיזוק השיער, שומרת על הצבע ומנטרלת גוונים לא רצויים. מסייעת בבנייה מחודשת של קשרי סיב השערה שנפגעו ובכך משיבה עד 91% מהחוזק הטבעי שלו. הסדרה כוללת שמפו, מסכה וספרי קונדישנר. טווח מחירים: 99-199 שקלים. להשיג במספרות המורשות ובאתר.

צילום: Ninja Foodi StaySharp

המותג נינג'ה משיק קולקציית סכינים מקצועית: Ninja Foodi StaySharp, שיישארו חדות תמיד. מערכות הסכינים כוללות מגוון סכינים למשימות המטבח השונות עם משחיז מקצועי מובנה בעל טכנולוגיית StaySharp להשחזה אחידה ללא מאמץ, באחריות ל-10 שנים. הקולקציה כוללת שלוש מערכות סכינים: מערכת 16 סכינים + משחיז, מערכת 6 סכינים + משחיז, ומערכת סכין שף מקצועית הכוללת גם משחיז קבוע. טווח מחירים499-1790 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.

צילום: יחצ חול

גרלן משיקה סדרת איפור חדשה הכוללת את מסקרת NOIR G MASCARA- מסקרה מעגלת ווליום אינטנסיבי, רביעיית צלליות אומברה OMBRE G, בצבעי: סאטן אינטנסיבי, מט עמוק, פנינה זוהרת ומתכתי קורן, וסט שפתונים ROUGE G, לשפתיים מוחלקות עם שמן חוחובה וחמאת מנגו. טווח מחירים: 105-299 שקלים. להשיג ברשת אפריל ובסניפי סופר-פארם ומשביר נבחרים. 

צילום: יחצ חול

המותג אסתי לאודר מרחיב את קולקציית האיפור ומשיק 8 גוונים של סומק חדש באריזה יוקרתית, 8 רביעיות של צלליות יוקרתיות בגוונים מרהיבים, 7 עפרונות ג'ל עמידים במים עם פיגמנט עוצמתי עד 24 שעות, ופודרה רב תכליתית דחוסה, לשימוש לבד כמייק אפ או מעל מייק אפ נוזלי. כל המוצרים באריזות יוקרתיות הניתנות למילוי ושימוש חוזר.טווח מחירים: 135-275 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.

צילום: יחצ

המותג TRU המבוסס על בסיס הממתיק TRUVIA מייצר זורה של מוצרים המכילים בין 33% ל-80% פחות סוכר ולפחות 20% פחות קלוריות מהמוצרים המובילים בשוק. בשלב הראשון יושקו 4 קטגוריות מוצרים: רטבים אסיאתיים כמו צ'ילי מתוק וסויה, סירופ מייפל וסירופ שוקולד, טבלאות שוקולד וריבות. טווח מחירים: 12.90-16.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ חול

מותג הטיפוח הצרפתי PAYOT PAIRS משיק סדרת טיפוח PAYOT LISSE המכילה נוסחאות חדשניות לטיפול בקמטים ובקמטוטים. סדרת הטיפוח הכוללת 4 מוצרי דגל : קרם יום, קרם לילה, קרם בוסטר ואמפולות לטיפול מרוכז ליום ולילה, מבוססת על שימוש בחומצה היאלורונית. טווח מחירים: 199-249 שקלים. להשיג בחנויות הפארם ובאתר.

צילום: יחצ חול

המותג M.A.C משיק קולקציה חדשה של מוצרי טיפוח, MAC Hyper Real Skincare, לשיפור אופטימלי של העור ולהעצמת האיפור. בסדרה 3 מוצרים: סרום לחות היברידי, קרם לחות, שמן ניקוי, ומברשת, בזכות שילובם בשגרת הטיפוח, העור יראה בריא יותר ומוכן לאיפור. טווח מחירים: 135-250 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.

צילום: יחצ חול

VICHY משיק סדרת טיפוח לעור בוגר NEOVADIOL - נאובדיול פרי מנופוז – לטיפול מקיף בגיל המעבר ונאובדיול פוסט מנופוז – לטיפול מקיף לאחר גיל המעבר. כל סדרה כוללת בתוכה קרם יום וקרם לילה,המסייעת בהפחתת מראה הקמטים, רפיון העור, כתמי גיל ויובש. טווח מחירים: 219-229 שקלים. לשיג בחנויות ובאתר.

צילום: יחצ חול

MUGLER משיק בושם חדש לאישה  ALIEN GODDESS בניחוח ענבר, קוקוס, ברגמוט, יסמין וחליטת וניל. מחיר: 589 שקלים (90 מ"ל). להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות.

צילום: Nightology

קולקציה נייטולוג'י -בשמי בוטיק מבית חזוס דל פוזו בחמישה ניחוחות: ניחוח עצרי-ענברי ומשלב פירות אקזוטיים, תפוז דם, אמברגריס, יסמין, אזוב וסוכר חום. ניחוח אוריינטלי פרחוני ומורכב מליצ'י, זעפרן, לילי, ורד, פפירוס ועץ ארז. ניחוח עצי המכיל ברוש, פלפל ורוד, עץ גאיאק, שקד, וניל, סנדלווד, ועוד. מחיר: 429 שקלים.  להשיג ברשת סופר פארם ובאתר הסחר CHOZEN

צילום: באדיבות קרפור

קרפור ישראל משיקה 5 מיצים מ- 100% מיץ פירות טבעי ואורגני הכוללים: : מיץ תפוחים, רימונים, משמש, אבטיח-תות ותפוחים, תאנים ודובדבן. מחיר: 5.90 שקלים (250 מ"ל). להשיג בסניפי יינות ביתן ומגה בעיר.

צילום: יוסי מור

ויסוצקי מרחיבה את הצ'אי ומשיקה צ'אי וניל הל וצ'אי מוקה המוגשים בליווי חלב חם או חלב מוקצף. כמו כן, לראשונה תשתף פעולה  עם Night Cookie במארזים משותפים של צ'אי ועוגיות. מחיר המארז: 99 שקלים, מחיר התה: 17.50-24.90 שקלים. להזמנה דרך Wolt או לרכישה בסניפי הרשת.

צילום: יחצ

חברת מעדנות, מרחיבה את קטגוריית הפיצות ומשיקה את: MAMA MIA בשיטת ייצור איטלקית מסורתית. במגוון 6 פיצות הכוללות: פיצה מרגריטה עבה, פיצה עם זיתים עבה, פיצה נפוליטנה דקה, פיצה בלקנית דקה בתוספת: בולגרית, זיתים שחורים, פלפל אדום ובצל סגול, פיצה כפרית דקה, ופיצה חריפה דקה. טווח מחירים: 12.50-29.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ חול

סופר-פארם משיקה את מותג טיפוח השיער האנגלי ,JOHN FRIEDA: vibrat SHINE. הסדרה מציעה שמפו, מרכך ותרסיס שלושה באחד, לשיער מבריק, התרת קשרים והגנה מפני חום. טווח מחירים: 34.90-39.90 שקלים. להשחג בחנויות ובאתר.

צילום: יחצ חול

קלווין קליין DEFY- או דה פרפום Calvin Klein Defy, בושם חדש לגברמכיל פרי הדר המוגש על ידי שמן מנדרינה. בלב, אקורד של עור ושמן ווטיבר. 80.6 אחוז מהמרכיבים מגיעים ממקורות טבעיים. מחיר 269 שקלים. להשיג ברשת אפריל, סופר פארם, בי ומשביר לצרכן.

צילום: פוד אפיל

הסיר המחולק  BLACK MARBLE של פוד-אפיל מושק במהדורה חדשה, בעלת דופן ישרה לשטח בישול גדול יותר. הסיר המחולק מתאים לבישול ולטיגון של שני תבשילים במקביל. מתאים לכל סוגי הכיריים, ולשימוש בתנור עד 220 מעלות. מחיר: 200 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר

צילום: באדיבות סטודיו שטראוס

יד מרדכי משיק סדרת קונפיטורות בבקבוקים לחיצים, לשימוש נוח, מדויק ואסתטי. הסדרה כוללת שלושה טעמים: תות שדה, פירות יער ומשמש. כמו כן, הקונפיטורות בבקבוקים הלחיצים הינן ללא גלוטן. טווח מחירים: 14.90 - 15.90 שקלים (320 גרם). להשחג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ חול

מותג הקפה סטארבקס משיק שתי תערובות קפה חדשות, בטעמי וניל וקרמל. התערובות החדשות מעניקות חוויית קפה עם פרופיל טעם אנין וסיומת נקיה. כל קפסולה מכילה מבחר קפדני של פולי קפה 100% ערביקה בקלייה בהירה, ומתאימה להכנה עם או בלי חלב ליצירת כוס מתוקה ומענגת. לשיג ברשתות השיווק ובפארמים.

צילום: יחצ

המותג ניקול משיק דפי ספוגיות הקסם, שמגיעים לכל פינה בבית - גם לפינות הקטנות ביותר והלא נגישות. ובנוסף שקיות זיפר בשני גדלים באריזה אחת, ושקיות לשמירת הטריות במקרר, השומרת על אויר מבוקר בשקית ומונעת צמיחת חיידקים ועובשים על גבי פירות וירקות. טווח מחירים: 11.90-14.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: באדיבות סטודיו שטראוס

שטראוס משיקה את חטיפי UPLAND קוביות - חטיף דגנים ופירות המיוצר בטכנולוגיה מהפכנית של ייבוש בהקפאה ללא תוספת סוכר, טבעוני וללא גלוטן  בשלושה טעמים: תות וסלק, מנגו ואננס, אוכמניות ושוקולד. להשיג ברשתות השיווק.