קודי קופון הפכו בשנים האחרונות לשם נרדף למשפיעני רשת, שמנסים לקדם מוצרים שחברות נותנות להם, על ידי הנחות לעוקבים שלהם, ועל הדרך להרוויח מזה כסף. השיטה ידועה: על כל קנייה של לקוח דרך קוד הקופון של המשפיען- הוא ירוויח אחוזים  שיתורגמו לסכום נאה.

"המותגים כבר מבינים את הכוח האדיר של המשפיענים", אמרה בעבר סוכנת המשפיענים גלי בראון, בראיון לגלובס. "התקציבים זולגים לכיוון שלנו בצורה מופרעת. אני מכירה חברה שעשתה קמפיין טלוויזיה לפני שלושה חודשים, שמה 3 מיליון שקל לטלוויזיה ועוד איזה 150 אלף שקל למשפיענים. בסיום הקמפיין, אחרי שהם ראו את התוצאות, הם אמרו לי: בסיבוב הבא זה הולך להיות הפוך".

הביקורת על המהלך הזה היא שבדרך כלל משפיעני רשת ינסו למכור לנו הנחות לדברים שאנחנו לא באמת צריכים, וינסו להשתמש בכוח שלהם כדי לשכנע אותנו שאנחנו כן.

אבל מה קורה אם באמת אנחנו צריכים לרכוש משהו, ויכולים בקלות להשיג הנחה דרך משפיעני רשת, גם אם אנחנו לא עוקבים אחריהם? בטיקטוק מצאו שיטה מדהימה להשיג הנחה באתרים הגדולים בכל רגע נתון, דרך משפיעני רשת שאנחנו אפילו לא מכירים.

השיטה קלה להפליא: כל שתצטרכו לעשות הוא להקליד את שם האתר ממנו תרצו לרכוש באנגלית, יחד עם המילים: " coupon code", ולאחר מכן למיין את התוצאות לפי התאריך, כדי לוודא שהקודים שמופיעים אכן זמינים לשימוש. עכשיו רק נותר לכם לחפש מי המשפיען שנותן את ההנחה הכי משתלמת. ואפילו לא צריך לעקוב אחריו (אלא אם כן אתם מאוד רוצים לפרגן לו).