כסף
אפרת נומברג יונגר
23.02.25

חדש על המדף

כל המוצרים הכי מעניינים שהושקו לאחרונה

צילום: By Dafna A.meron, shutterstock
צילום: יחצ

רשת מחסני השוק, נרתמת למאבק ביוקר המחיה ומשיקה את סדרת Basic מוצרי צריכה נפוצים מקטגוריות שונות במחירים חסרי תקדים הנמוכים בעד 50% ממחיר השוק. מחירם של המוצרים מוטבע על גבי האריזות ומהווה בכך התחייבות של הרשת למחיר הנמוך לאורך זמן. כל מוצרי Basic כשרים בהשגחת הרבנות בד"ץ. טווח מחירים: 10-17.90 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

צילום: סטודיו הנסיך הקטן

חברת "הנסיך הקטן" משיקה את מותג מוצרי התינוקות האירופאי לאבי Lovi המציעה פתרונות המותאמים לצרכים הפיזיולוגיים של התינוק עם סדרת בקבוקי הפרימיום המספקים חוויית הזנה הקרובה ביותר להנקה טבעית, להורים המעוניינים לשלב בין הנקה והאכלה מבקבוק. בנוסף, מוצצי הסדרה פותחו בשיתוף מומחי הנקה , קלינאי תקשורת ורופאים מומחים באירופה. טווח המחירים: 40-120 שקלים. להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות וחברות פארם.

צילום: אורי גרון

תאגיד הקוסמטיקה HAVA ZINGOIM משיק במהדורה מוגבלת את ערכת TRIPLE ACID PEEL הכוללת: : ניקוי יסודי, פילינג מחדש, מסכה מרגיעה לזוהר ותכשיר להעלאת רמת הלחות. כל שלב מותאם במיוחד כדי לספק את התוצאות הטובות ביותר לחידוש העור, טשטוש קמטים, שיפור מרקם העור והענקת זוהר לעור. מחיר: 1056 שקלים. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות ובאתר.

צילום: יחצ חול

קלרינס משיקים את המאמן האישי והצמוד של כל אישה Body Fit Active, הדור הבא של תכשירי הגוף המחטבים, הנועד להשלים את פעולת האימון הגופני ולסייע בלוחמה העיקשת בטיפול בתופעת הצלוליט,בייצוב העור וחיטוב הגוף והגדרה מחדש של הקימורים הנשיים, בנוסחה ייחודית של 96% מרכיבים. מחיר: 311 שקלים (200 מ"ל) 469 שקלים (400 מ"ל).

צילום: יחצ

HOKA  משיק לראשונה בישראל את קו הנעליים עבור בני הנוער, CLIFTON 9 ו- MACH שעוצבו בהתאמה לפעילות הייחודית של בני נוער: הליכה, משחקים, בילוי, אימון וריצה. מדובר בנעלים קלות משקל, בולמות זעזועים באופן יוצא דופן ודינמיות מאוד. תבנית הגלגול בסוליית כל אחד מהדגמים יוצרת תנועה מהירה וקלילה ומעניקה חווית ריצה והליכה חלקה ושוטפת. זמינים במידות 36-42. מחיר: 560 שקלים. להשיג בחנויות המותג.

צילום: יחצ

APRIL משיקה את מותג הבישום Escentric Molecules. המותג, שנוסד בשנת 2006 על ידי מאסטר הבישום גזה שון, חולל מהפכה בתעשיית הבישום העולמית עם גישה מינימליסטית וחדשנית המתמקדת במולקולת ניחוח בודדת. מה שהחל כסוד שמור בקרב חוגי האופנה והיופי, הפך במהרה לתופעה עולמית. טווח מחירים: 620-690 שקלים.

צילום: חול מאושר לשימוש

מותג הטיפוח ORIGINS מציג סדרת טיפוח  Youthtopiaהמבוססת על ארבעה מרכיבים פעילים: קליפת תפוח מותססת עשירה בנוגדי חמצון, תמצית תאי גזע מתפוחים, שמן זרעי תפוחים בכבישה קרה וקומפלקס חומץ תפוחים. הסדרה מגינה על העור מפני סימני הזדקנות מוקדמים תוך קידום עור חלק, גמיש, זוהר ומלא לחות. טווח מחירים: 140-210. להשיג ב ברשתות הפארם Be, MASHBIR, TERMINAL X  ו-GLAM 42 ובאתר.

NARS משיק את Light Reflecting™ Hydrating Primer - פריימר קליל המועשרת ב-93% מרכיבי טיפוח כדי לשפר את מרקם העור, להפחית מראה קמטים עדינים ולהגביר את הבהירות לאורך זמן, ומספק מראה איפור חלק ואחיד עד 12 שעות. פורמולה טבעונית. מתאים לכל סוגי העור. מחיר: 190 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.

צילום: יחצ

מותג האופנה והבישום דיסקוורד משיק שני בשמים חדשים לגבר ולאשה: שחור ולבן. הניחוח לאישה פירותי ברוחות הדרים, יסמין, – עץ אלגום מאסק וניל. הניחוח לגבר מאופיין בריחות כמו פצ'ולי, ארז, תפוז אדום, לימון, וג'ינג'ר מחיר: 389 שקלים ( 100 מ"ל). ניתן להשיג ברשתות הפארם.

צילום: באדיבות המותג

PAYOT PARIS משיקה 3 מוצרים חדשים לסדרה PAYOT ROSELIFT המתמחה במיצוק ומתיחה של העור ועידוד ייצור קולגן: מי ריכוך להשלמת הסרת האיפור, מרככים את העור, ממצקים ומחזקים את העור. קרם למיצוק ומתיחת העור עם הגנה מהשמש 30SPF, ומסיכת מיצוק והרמה. טווח מחירים:  169-199שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובאתר לילית קוסמטיקה.

צילום: עידן מלכה

Laline משתפת פעולה עם חברת Walt Disney ומשיקה קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת בניחוח PEACH & WHITE FLOWERS, בהשראת שלגיה, בניחוח של המונוי, תווי פרחי האפרסק ופרחי הפלומריה. הקולקציה כוללת מגוון מוצרי טיפוח ייחודיים. החל מקרמי גוף מפנקים ועד לנרות ריחניים. טווח מחירים: 24.90-99.90 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.

צילום: יחצ הרבלייף

חברת הרבלייף משיקה סדרה חדשה של תה צמחי בארבעה טעמים: טעם תה טבעי, פטל, אפרסק ולימון, המסייע בשיפור קצב חילוף החומרים, דל קלוריות: 6 קלוריות למנה, ניתן לשתייה חם או קר, מתאים לטבעונים. התערובת כוללת תה שחור מסורתי ותה ירוק עם תמציות צמחים לתוספת טבעית של אנרגיה. טווח מחירים: 170 שקלים (כ-30 מנות משקה), 318 שקלים (כ-58 מנות משקה). פרטים באתר.

צילום: אסף לוי

המותג MO-JO משיק סדרה של אגוזים ושקדים מצופים שוקולד ללא סוכר, ללא חלב - טבעוני ודל בפחמימות זמינות ובכשרות גבוהה. הסדרה כוללת 2 סוגים: אגוזי לוז מצופים בשוקולד מריר 80% ושקדים מצופים בשוקולד בסגנון חלב. מתאים לאילו שרוצים או צריכים להימנע מלקטוז וחלב ולאלו שרוצים או צריכים להימנע מסוכר ופחמימות. מחיר: 21.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובאתר.

צילום: יחצ

בית האופנה Burberry משיק ניחוח חדש עוצמתי ויוקרתי שמביא לידי ביטוי את העוצמה של האישה המודרנית, ומשדרג את הניחוח המוכר של Her עם תווים פירותיים של תותי בר ואקורד של פריחת התפוז, אשר מעוגלים עם עץ ענברי חמים. מחיר: 730 שקלים. (100 מ"ל) להשיג בסופר פארם, משביר, אפריל ובי.

צילום: אייל קרן

מותג הטיפוח הבריטי דרמהטוניקס משיק קרם גוף טיפולי לעור יבש בשילוב שמן זית ופפאיה, מהיחידים בארץ שמכיל 10% אוריאה -  המחזק ומגביר באופן טבעי ומיידי את ספיגת הלחות ושומר עליה לאורך זמן. מתאים לטבעונים וצמחונים, לכל סוגי העור על עור יבש במיוחד. מחיר: 119.90 שקלים (200 מ"ל). להשיג באתר.

צילום: עידן מלכה

מותג חטיפי הבריאות הצרפתי דוקאן מתרחב בישראל ומשיק עוגיות סובין וקוקוס, עוגיות סובין ושוקולד צ'יפס, עוגיות סובין ואגוזי לוז, אצבעות ביסקוויט מצופות שוקולד מריר, עוגיות סובין וזרעי צ'יה, מארז של 4 חטיפים עם פירות אדומים וסובין שיבולת שועל בציפוי שוקולד ומארז של 4 חטיפי סובין בטעם שקדים ובציפוי שוקולד. טווח מחירים: 23.90-30.90 שקלים למארז. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ אפריל

 APRIL משיקה שלושה מוצרים חדשים של מותג היופי הספרדי הטרנדי MASQMAI בבעלותה של הדוגמנית ואשת העסקים אליס קמפלו: רטיות עיניים להרגעת העור, הזנה ושיפור מראה העור, ליפ גלוס בארבעה גוונים במרקם משי לקבלת ברק, גוון ונפח מיידי וסרום. לכלל המוצרים ריכוז גבוה של רכיבים טהורים ופעילים, נקיים מפארבנים, מינרלים, פתלטים SLS וסולפטים, לא נוסו על בעלי חיים. טווח מחירים: 120-315 שקלים.

צילום: יחצ

קרסטס משיק את סדרת PREMIÈRE לשיקום וניקוי השיער מהצטברות עודפי קלציום, הגורם לשבירת השיער, ואפשרת שיקום מבפנים של סיבי השיער.הסדרה כוללת 6 מוצרים: טיפול טרום חפיפה משקם, שמפו משקם, מרכך משקם, מסכה משקמת ומונעת שבירה, סרום לשיקום סיבי השיער אנטי-פריז ושמן משקם להענקת ברק. טווח מחירים: 155-250 שקלים.

צילום: באדיבות המותג

קבוצת פקטורי 54 מכריזה על כניסתה לתחום  הביוטי והלייף סטייל, עם פתיחת רשת חנויות מולטי-ברנדס למותגי הטיפוח, האיפור, הבישום וולנס וHOME המובילים והנחשקים בעולם, שתאפשר ללקוחות גישה למבחר מותגים בקשת רחבה של מחירים, וכן תציג לראשונה מותגים שנמכרים היום רק בחול.

צילום: יחצ נספרסו

NESPRESSO משיק קולקציה ייחודית, בהשראת הארפג'יו, הקפסולה הסגולה והאייקונית של המותג, ומתחדשת עם ארפג'יו אקסטרה קפאין. הקולקציה כוללת גם אביזרים בצבעוניות סגולה במהדורה מוגבלת, המשלימים את החוויה.

 

צילום: טל טרי

סכיני Linea by ARCOS  הם סכיני פרמיום במחירים נגישים, בעלות להב מיקרו-משונן הייחודי, אשר מבטיח ביצועי חיתוך מעולים ונשמר לאורך זמן. הסכינים בעלות עיצוב חדשני עם ידית נוחה לאחיזה. מחיר: 30 שקלים. להשיג באתר, בחנויות קוק אנד בייק וברשתות המובחרות.

צילום: יחצ

מותג הכביסה Perwoll מגיע לישראל. המותג מצטיין בפורמולה ייחודית שמבטיחה חידוש של סיב הבד והצבע יחד עם ניחוח רענן ונעים גם לאחר כביסות מרובות. הסדרה כוללת נוזל כביסה ייעודי לבדים שחורים וכהים, ושניים נוספים לכביסה צבעונית: אחד בניחוח קלאסי ואחד בניחוח פריחה. מחיר: 39.90 שקלים (2.5 ליטר). להשיג בכל רשתות המזון והפארם.

צילום: קית גלקסמן

רשת SACARA משיקה קולקציית קפסולה לפורים 2025  המשלבת את מיטב הטרנדים מעולם האיפור המקצועי. הקולקציה החדשה עשירה וצבעונית, כוללת: צללית מטאלית בקרם, פלטות צבעים בגוונים, אבני קישוט, פלטת גילטרים ועוד. טווח מחירים: 10-59.90 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.

צילום: יחצ

"קליק" ו-SWEETWEET חוזרים בשיתוף פעולה מתוק במיוחד: "הקליקייה" - מארז שכולו חגיגה של מותג השוקולד האהוב המארז ייצא במהדורה מיוחדת הכוללת מגוון מוצרים, מרצ'נדייז, מגנטים והפתעות נוספות במהדורה מוגבלת. מחיר: 155 שקלים. להשיג דרך אתר  Sweetweet  או באפליקציית המשלוחים Wolt.

צילום: אייל קרן

ויסוצקי משיקה את BEAUTEA: תה ירוק המשלב בריאות וטיפוח עשיר בנוגדי חמצון EGCG בטעם עדין וקטיפתי של פטל ורדים, בתוספת אבץ, קמומיל וקלנדולה. מחיר: 25.90-27.90 שקלים.

צילום: אייל קרן

תחליף סוכר להמתקה של המותג: SweetZero (סוויט זירו). ממתיק המבוסס על רכיבים טבעיים, 0 קלוריות, ללא טעמי לוואי,נמס בקלות, מתאים לטבעונים ולסוכרתיים וללא פשרות על המתיקות והטעם. משתלב באופן מושלם בקפה ותה וכן בכל המשקאות הקרים והחמים, יוגורטים, סמודייז ,שייקים וכן גם אפיה ובישול. מחר : 24.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אורי גרון

סנו סושי משיקה זוג מטליות מיקרופייבר קטיפתיות לניקיון מושלם, מותירה את הרצפה ללא סימנים וסיבים, בעלת כושר ספיגה גבוה וייבוש קל ומהיר. מחיר: 19.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ

מותג הדרמו קוסמטיקה  SEBOCALM משיק מיתוג ושפה חדשה שמטרתם להעצים ומעצים את ערכי המותג: רוגע, איזון, מומחיות, ותק ובעיקר כפותר בעיות עור עם תכשירים הנמצאים כחלק משגרת הטיפוח היומיומית של העור. להשיג ברשתות הפארם, קופות חולים, בתי מרקחת פרטיים ובאתר.