קניוני עופר, מקבוצת מליסרון, משיקים היום (א') את "Ofer Gift" גיפט-קארד שיכובד בכל אחת מהחנויות המצויות ב-18 הקניונים ברחבי הארץ, כולל רשתות אופנה, רשתות מזון ודוכנים.
בשונה מהגיפט-קארדים הקיימים כיום בשוק אשר ניתנים לשימוש ברשתות מסוימות או בקבוצות מסוימות של מותגים או עסקים, כדוגמת הגיפט קארד של המתחרה המוביל: קניוני עזריאלי, Ofer Gift הוא הגיפט-קארד היחיד שיכובד בכל 2,400 החנויות הקיימות בקניוני עופר הכוללות את כל המותגים הבינלאומיים והישראלים, חנויות בוטיק, דוכנים קבועים, חנויות פופ-אפ ועוד. כמו כן, הכרטיס יכובד גם בבתי קולנוע, מסעדות, בתי קפה, סופרים ופארמים ויכלול את כל המבצעים וההנחות התקפים בזמן אמת בחנות.
השימוש בכרטיס המתנה נעשה באמצעות הארנק הדיגיטלי הקיים בטלפון, בדומה לשימוש בכרטיס אשראי רגיל, בשיתוף עם חברת כרטיסי האשראי כאל. תוקף הכרטיס - 6 שנים.
"לקניוני עופר 18 קניונים, כ-2,400 חנויות בפריסה ארצית, למעלה מ-70 מיליון ביקורים והיקף פדיונות של למעלה מ-10 מיליארד ש"ח בשנה", אומר איתי בניאן, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות במליסרון. "היתרון הבולט בכרטיס החדש הוא בכך שאין לצרכן הגבלות בתוך הקניון וכל החנויות והמותגים פתוחים בפניו, מהרשתות הבינלאומיות הגדולות , ועד לחנויות הבוטיק, המסעדות, הסופרים, הפארמים ועוד, חלקם הגדול עסקים אשר לא מקבלים את מרבית הגיפט-קארדים הקיימים כיום. לרגל ההשקה תצא רשת קניוני עופר בקמפיין רחב בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי".