בשנים האחרונות אושר עד, שהחלה את דרכה במגזר החרדי, הצליחה להפוך לאחת הרשתות הבולטות גם בקרב האוכלוסייה החילונית, בין השאר לאחר שמיצבה עצמה באופן שיטתי כלוחמת ביוקר המחיה. אם בעבר היה מדובר באסם וביוניליוור, כעת תנובה במוקד המשבר.

מי שנכנס לסניפי אושר עד בחצי השנה האחרונה התקשה למצוא חלק נרחב ממוצרי תנובה במקררים ובמקפיאים. עד כה, לא נראה שללקוחות הרשת החוסר הזה מפריע יותר מדי, זאת בניגוד לסכסוך המתוקשר שנרשם לפני שנתיים בדיוק בין תנובה לענקית אחרת, שופרסל, שגרם לנטישת לקוחות לרשתות אחרות. המשבר פה הוא אחר, ולא בטוח בכלל שמי שתצא כשידה על התחתונה היא אושר עד.