המשימה למצוא את המוצר הזול בקטגוריה ברשתות שיווק הופכת לעתים קרובות למייגעת במיוחד. כך, קונים בסניף שופרסל דיל בקניון כפר סבא הירוקה נדהמו לגלות בסוף השבוע שעבר פער של 74% במחיר אגוזי מלך במשקל בשני דוכנים שונים. אלא שפער המחירים התגלה רק למי שניחן בעיניים חדות במיוחד וסבלנות רבה להסתובב ברחבי הסניף.
עוד ב-mako כסף:
- בנק או חברת ביטוח: איפה כדאי לחסוך?
- בכמה זולה יותר אובר ממוניות רגילות
- חינוך פיננסי: 7 דברים על כסף שהילדים שלכם חייבים ללמוד
העובד האדיב במתחם של "גרין" הסביר כי הדוכן שממוקם במרכז הסניף שייך לזכיין חיצוני, אף שהתשלום עבור המוצרים מתבצע כמובן בקופות של שופרסל. מרבית הצרכנים לא מודעים לכך שקיימת תחרות על אותו מוצר בין שני הדוכנים בסניף.
משופרסל נמסר: "מדובר במוצרים באיכות שונה וספקים שונים ולכן מחיר הקנייה ומחיר המכירה לצרכן שונה. בנוסף, אנו פועלים להצגת מוצר אחד מסוג זה כדי למנוע כפילות או אי הבנות".
הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker
כתבות נוספות:
הנפט צלל ב-10% תוך יומיים
הכנסות DSPG ירדו ב-9 אחוזים