במפתיע, ותוך כדי מסיבת עיתונאים שהייתה אמורה לעסוק בחידושים, הודיע היום (ב') מנכ"ל וולט תומר כהן על הכפלת דמי התפעול בחברה.

אפליקציית המשלוחים וולט מצטרפת לגל העלאת המחירים ומודיעה כי היא תעלה את גובה דמי התפעול, שיעמוד מעתה על חיוב דינאמי בין שקל אחד להזמנות של פחות מ- 60 שקלים ועד 5 אחוזים מסך ההזמנה עבור הזמנות של למעלה מ- 60 שקלים, כשהמקסימום שתוכלו לשלם פר הזמנה יעמוד על 5.90 שקלים.

בחברה מיהרו להבהיר כי להערכתם דמי התפעול הממוצעים לכל הזמנה יהיו 4 שקלים - זאת לעומת דמי תפעול קבועים של 2 שקלים כיום.  

בנוסף להודעה הזו, בוולט הודיעו כי יצרו מסלול שצפוי לחסוך בדמי המשלוח, והשיקו מסלול בשם "וולט פלוס", בעלות חודשית של 49 שקלים. לטענת החברה המהלך הזה יאפשר ללקוחות וולט להזמין משורה של בתי העסק בפלטפורמה ללא תשלום דמי משלוח, בטווח של 4 ק"מ במרחק אווירי ומינימום הזמנה של 60 שקלים, ומחנויות במרחק אווירי של 6 ק"מ ומינימום הזמנה של 140 שקלים. הדרישות האלה הופכות את התכנית מתאימה יותר לערים הגדולות, וכמעט בלתי משתלמת ללקוחות בפריפריה. לדברי נציגי וולט, דמי משלוח ממוצעים עומדים על 14 שקל, וכך לאחר שלוש הזמנות וחצי המסלול הופך למשתלם.

לאחר חודשי ההשקה, בתי עסק יידרשו לאשר את השתתפותם בתוכנית המנויים שמזכה את המזמין מפטור מדמי משלוח. מי שיצטרפו לתוכנית יחויבו בתשלום נוסף לוולט בגובה 3.80 שקלים מכל הזמנה.

במסיבת עיתונאים סוערת שבה לא הסכים כהן לענות על שאלות, נטען כי התפעול ממנים את הוצאות המטה של וולט ואת השיפורים באפליקציה.

בנוסף, הודיעה החברה על כוונתה להרחיב את קטגוריית המבצעים, כך שתכלול הזמנות ללא דמי משלוח, קטגוריות בהנחה (כגון אסייתי או איטלקי) והנחות שייתנו לפי אזורי מגורים במסגרת תכנית Wolt Value. חברת המשלוחים תתחיל להתחרות גם בשירות קיים של גט דליברי, שמאפשר משלוחים בין שתי כתובות. השירות ייקרא wolt package. כך, למשל, אם שכחתם משהו במשרד, תוכלו לשלוח שליח שיביא אותו אליכם הביתה.