אתר mako נותר במקום השלישי מבין אתרי התוכן המובילים בישראל ובמקום השישי ברשימת האתרים הפופולאריים ברשת עם חשיפה של 40.7%, כך על פי סקר TIM שנערך בחודש פברואר.
מהסקר, שמתפרסם היום ונערך בקרב מדגם מייצג של כ-800 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, עולה כי רוב האתרים בעשירייה הראשונה רושמים ירידה לעומת mako, ששומר על כוחו. גוגל ניצב בראש הטבלה עם ירידה של 4% ל-89.4% חשיפה.
במקום השני ממוקם אתר וואלה!, שיורד ב-2% ל-66.2%. פייסבוק שלישי עם 60.8%, ynet במקום הרביעי עם ירידה של 2% לשיעור חשיפה של 56.7%, ו-youtube סוגר את החמישייה הראשונה עם 55.8% חשיפה.
את המקום השביעי תופס אתר נענע 10 עם 27.6%, אחריו "יד 2" עם 24.2% חשיפה - מעט יותר מאתר השוואת המחירים זאפ, שזוכה ל-20% חשיפה. nrg מעריב סוגר את העשירייה הראשונה עם ירידה חדה של 6% ל-21.2% בלבד.
בגזרת האתרים הכלכליים: "דה מרקר" עם 12.9% חשיפה במקום ה-16, לעומת גלובס במקום ה-18 עם 12.3% חשיפה. בקרב אתרי הספורט מוביל אתר ONE עם 12.6% לעומת אתר ספורט 5, שזוכה ל-11.5%.