mako זוכה בחודש יולי ל-32.5% חשיפה. על סקר TIM, שנערך בקרב מדגם של כ-800 משתמשי אינטרנט, mako שומר על המקום השלישי בקרב האתרים הישראלים ונמצא במקום השישי ברשימת האתרים הפופולאריים בישראל.
בראש הרשימה ניצב גוגל עם 91.1%, פייסבוק במקום השני עם 65.4% ו-youtube סוגר את השלשה הראשונה עם 64.3%.
אתר וואלה רושם ירידה של 2% ל-63.1% ו-ynet צונח ב-6% ל-56.8%. במקום השביעי לוח יד 2 עם זינוק של 16% ל-30.9%,
אתר השוואת המחירים "זאפ" במקום השמיני עם 26.6% ונענע 10 בתשיעי עם 24.9%. אתר b144 סוגר את העשירייה הראשונה עם עלייה של 27% ל-24.8%.
אתר Nrgמעריב רק במקום ה-11 עם 23.2%. בקרב אתרי הכלכלה מוביל "דה מרקר" עם 14.1% במקום ה-15 על "גלובס" המתחרה, שזוכה ל-13%. בגזרת אתרי הספורט רושמים ONE וספורט 5 ירידה דומה של 15% ל-13.4% ו-13.3% בהתאמה.