כמה פעמים קראתם אייטמים על סלבס שהגיעו לאירוע השקת שעון חדש, בושם יוקרתי, קולקציית קיץ/חורף/סתיו/אביב, ותהיתם למה לעזאזל הם צריכים את זה?

אז ככה זה עובד: כשאתם רואים סלבס מחייך למצלמה באירוע מסוג זה, דעו שהוא קיבל משהו בתמורה- בדרך כלל הנחה משמעותית על קניית המוצר איתו הוא ידאג להצטלם בכל הזדמנות ובכך למעשה ישווק את המוצר בעזרת מדורי הרכילות.

"אנשים שמרוויחים הכי הרבה כסף, לא מוציאים אגורה", אומר שי פרץ כתב הרכילות של "פנאי פלוס". "לא הגיוני שבנאדם שבורח מפפראצי ושונא את המצלמות ומקלל את הצלמים בכל הזדמנות, אחר כך כשהוא צריך לקנות פלזמה, רכב, דירה או קרמיקות לדירה הוא מקבל הנחות מטורפות".

דוגמאות להנחות לא חסר: מנוי חודשי למכון כושר יוקרתי יעלה לכם 290 שקל לעומת סלב שייפרד רק מ-145 שקלים בלבד, יצרן רכב מוביל מעודד מכירת רכב לסלבס ולשם כך הוא מוכן להעניק הנחה של 10% אחוזים. אם לסלב יצטרפו צלמים זה יכול כמובן להגדיל את הנחה וכמעט להכפיל אותה.

מחירי הדירות עולים? לא אצל כוכבי הביצה שיכולים לקבל עד 15% הנחה, אם למחרת הרכישה תתפרסם כותרת על כך בעיתון.

ויש גם מי שיכולים לחסוך את כל הוצאות החתונה. "אני מוכן לסדר לעידו ויונית את כל החתונה מההתחלה ועד סופה בלי לקחת מהם שקל אחד", אומר מפיק האירועים אלירן ברדוגו. "חתונה של חצי מיליון שקל לא תעלה להם שקל, רק שיבואו".

אז כמה חוסך הסלב במהלך שנה מכל הנחות שהוא מקבל? "זה יכול להגיע מעשרות אלפי שקלים למאות אלפי שקלים", מסכם ברדוגו.

>> פפראצי: העולם התחתון של יעל גולדמן