אין תמונה
רורק. נוכל חסר מצפון

הכינו את צנצנות הדבש, הפלפלים החריפים והתותים בקצפת. 23 שנים אחרי שהסעירו את העולם בדרמה הארוטית "תשע וחצי שבועות של שיכרון חושים", שהפכה את שניהם לסמלי מין לוהטים ולמדה דור שלם טכניקות סקס חדשות (הכוללות שימוש באוכל), מיקי רורק וקים בסינג'ר משתפים פעולה בסרט חדש. אמנם לשניים אין בסרט אפילו סצנה משותפת אחת, ובכל זאת מדובר בסוג של איחוד היסטורי.

הסרט "The informers" הוא קולאז' של כמה סיפורים שונים המשתלבים זה בזה. בהמשך לגל הנוסטלגיה העכשווי לאייטיז השוטף את העולם, הוא מתרחש במהלך שבוע סוער אחד בלוס אנג'לס של 1983 ובמהלכו מפיק סרטים (בילי בוב תורנטון) ואשתו (בסינג'ר), כוכב רוק דועך, מלהקת מזדקנת, נוכל חסר מצפון (רורק) וחבורת צעירים עשירים ומשועממים יחצו את כל הגבולות חלקם מהכרח וחלקם משעמום.

אין תמונה
בסניג'ר. סקסית גם ב-2009

את הסרט ביים גרגור ג'ורדן האוסטרלי, החתום בין השאר גם על סרט הפשע האפי "נד קלי" בו כיכב הית' לדג'ר המנוח. מלבד בוב תורנטון, רורק ובסינג'ר משתתפים בסרט גם ווינונה ריידר, כריס אייזק, ריס איפיינס, בראד רנפרו ועוד.

"The informers" יופץ בארצות הברית החל מה-23 באפריל, וכמו שניתן ללמוד מתמונות פרומו ראשונות שפורסמו השבוע מתוכו, לפחות חצי הצמד רורק-בסינג'ר נראה לא פחות טוב מאשר בסרט השערורייתי ההוא. מנחשים למי משניהם הכוונה?