בחודשים האחרונים חוטפות בנות משפחת קרדשיאן יותר ויותר ביקורות על התעקשותן לפרסם מוצרי הרזיה למיניהם באינסטגרם, הרבה בזכות פעילותה הנמרצת והנועזת של השחקנית ג'מילה ג'מיל נגד התופעה המזיקה והמסוכנת כל כך, לטענתה.
"מתחטב באמצעות שוטים לירידה במשקל של 'בומבוד'", הכריז אתמול לא אחר מאשר לורד סקוט דיסיק לצד תמונה שבה הוא לא נראה מאושר במיוחד לשתות את שיקוי הקסמים הזה. "אני כבר רואה תוצאות נהדרות. זה בחצי מחיר היום, אז לכו לקנות".
סביר להניח שמתוך 21.4 מיליון עוקבים שלו היו כמה שבאמת הלכו לקנות או לפחות לבדוק את הנושא, אבל האחרים העדיפו להישאר ולהתרכז בפעילות דחופה ומתגמלת יותר: לרדת על סקוט בתגובות. "לחוץ בכסף, אה?", שאלו כמה, והרוב מיהרו לתייג את ג'מילה ג'מיל. "הם הגיעו גם לגברים", התריעה בפניה מגיבה אחת.
מי שלא בחר להעליב, פשוט הביע את אכזבתו: "דווקא אתה אמור לצחוק על הדברים האלה. אתה לא מטומטם, אתה אדם כן. אז תהיה כן לגבי זה שהדבר הזה הוא סתם בזבוז כסף". בשביל מי שקונה אותו אולי. בשביל מי שמפרסם אותו, כפי שכבר רמזה קריס ג'נר, מדובר בהפך הגמור של בזבוז כסף.