כמעט חודשיים לאחר לידת התאומים אלה ואלכסנדר, וג'ורג' קלוני מוכיח שמלבד המגדר, העיסוק והרקע האתני יש הבדל נוסף בינו לבין ביונסה. בזמן שקווין בי המתינה רבע שעה לפני שהעמידה זר פרחים והצטלמה עם התאומים שלה לתמונה ששברה את הרשת, ג'ורג' ואמל מעדיפים לשמור על פרטיות. על הרבה פרטיות.
בשבוע שעבר, מגזין הרכילות הצרפתי Voici פרסם בעמוד השער שלו תמונות פפראצי של הזוג קלוני. התמונות צולמו בשטח האחוזה של הקלוני'ז, ליד אגם קומו באיטליה, וניתן לראות בהן את אמל וג'ורג' אחרי טבילה כשהם אוחזים את התינוקות –
את הטשטושים היפים האלה אנחנו עשינו, אבל האמינו לנו שלא באמת ראו שם משהו מסעיר, וממילא כל הילדים נראים אותו דבר עד גיל 8 בערך. אבל קלוני עצמו זועם, לא, זה לא בגלל זווית הצילום הלא מחמיאה שלו. "במהלך השבוע האחרון, הצלמים ממגזין Voici עברו את הגדר שלנו, טיפסו על העצים שלנו וצילמו באופן לא חוקי את התינוקות הקטנים שלנו, בתוך הבית שלנו", נכתב בהצהרה רשמית מטעמו של השחקן. "אל תטעו, הצלמים, הסוכנות והמגזין יִתָּבְעוּ ונמצה איתם את הדין. בטיחות הילדים שלנו דורשת את זה".
דובריו של המגזין החליטו שהמגננה הטובה ביותר היא מתקפה, וענו: "אנשים אוהבים את ג'ורג' קלוני, ועוקבים אחרי סיפור חייו במשך שנים. רבים העירו על הולדת התאומים, אלה ואלכסנדר, בהם גם בני הזוג בעצמם ובני משפחותיהם. התמונות האלה לא סיכנו את מר קלוני, רעייתו או את ילדיהם". ובכן, נכון שחייו של הצלם שטיפס על עץ היו בסיכון גבוה יותר (הבנתם - סיכון גבוה. כי הוא טיפס על עץ), אבל כל זה בשביל שתי קרחות עלומות. לא היה עדיף כבר לחכות לתמונה רשמית?