את האייטם הבא לא מעט סלביות לא ישמחו לקרוא, מטהוניה רובל ועד בר רפאלי אבל מי שהכי היה מעדיף לדלג על הקריאה הזו זה דווקא השחקן אביב אלוש.
מטרת הרשימה היא להוביל לשינוי בהצגת דמות האישה בפרסום ולהעלות את המודעות להשפעות השליליות של פרסומות העושות שימוש לרעה בגוף האישה ובדימוי שלה, כפי שהוצגו בפרסומות שנבחרו כאשר הפרסומת שהוכתרה כסקסיסטית ביותר היא זו של "קפה טורקי", בכיכובו של אלוש.
ניצחון שהוא הפסד? לגמרי. אבל הוא "בחברה טובה" כי בר רפאלי, לדוגמה, נכנסה לרשימה בלא אחת אלא שתי פרסומות בכיכובה מתוך החמש הנבחרות שהגיעו לשלב הגמר בקמפיין השנתי של הארגון.
חוץ מהפרסומות של רפאלי למותג המשקפיים, "קרולינה למקה" ולחברת האופנה "הודיס", גם הפרסומת של רשת "אפריל" וקמפיין בגדי הים של "קסטרו" נכנסו לחמישייה.
מטרת הרשימה היא להוביל לשינוי בהצגת דמות האישה בפרסום ולהעלות את המודעות להשפעות השליליות של פרסומות העושות שימוש לרעה בגוף האישה ובדימוי שלה, כפי שהוצגו בפרסומות הנבחרות. התנועה הציגה בדיוק למה בחרה בכל פרסומת.
בפרסומת להודיס, מתוארות פנטזיות גבריות המחפיצות נשים - קיום יחסי מין עם אישה המשוכפלת לשלוש, ישיבה במכונית אותה רוחצות שלוש נשים, התערטלות במשחק קלפים (פוקר עירום) עם שלוש נשים ועוד.
בפרסומת השנייה בכיכובה של רפאלי, זו שעשתה עבור המותג "קרולינה למקה", בו היא גם שותפה בבעלות, מוצג גבר המדמיין את בר רוקדת סביב עמוד, הלקוח מעולם החשפנות והפורנו, במטרה לפתות אותו. כאשר הגבר מוריד את המשקפיים, הוא מגלה כי מדובר באישה כבדת משקל והפנטזיה נגוזה.
בפרסומת לאפריל, בכיכובן של טהוניה רובל ואסתי גינזבורג, השתיים הוצגו כשתי נשים המורחות לק זו לזו. נוסף על הצד הסקסיסטי של הפרסומת, המציג מריחת לק כפעולת המעוררת גירוי מיני, היא מציגה נופך גזעני ופוגעני כאשר היא מציגה את ההיררכה בין גינזבורג, לבנת העור, לבין רובל, כהת העור שיושבת כפופה על ברכיה ומורחת לה את הלק. למי שלא זוכר, כבר בזמן צילומי הפרסומת, רובל התרעמה על הייצוג המשפיל ורק כאשר הושגה "פשרה", התרצתה והמשיכה בצילומים.
את המנה שלהן מקבלות לירן כוהנר, סיון קליין, לירז דרור וירדן הראל שמככבות בפרסומת לקסטרו שבחרו לחזור בזמן אל העולם הישן בו נשים מגיעות למגרש טניס בבגדי ים קטנטנים, כאשר הן רוקדות ומתיזות מים זו על זו והמצלמה מתמקדת על איברי גופן.
הפרסומת היחידה בה לא משתתפת סלבית אלא דווקא סלב, אביב אלוש, היא זו ל"קפה טורקי". בסרטון מוצג מפגש של גבר עם שתי שותפות השוקלות לצרף אותו כשותף. השותף הפוטנציאלי מורה להן להכין לו קפה וכשהן נרתעות, מיד מופיעה דמות גברית שמסבירה (מסגבירה, אם נדייק) מה ירוויחו הנשים אם יקבלו אותו כשותף וכיצד ישפר את עולמן המוגבל כנשים.
גילה אושרת, יו"ר ויצו ישראל:
"מטרתה של ויצו בקמפיין לעודד צפייה ביקורתית בקרב הציבור ולהשפיע על החברות המסחריות ליזום פרסום צודק והוגן, באופן שיישקף מצד אחד את ערכי המוצר, אך מבלי לעשות שימוש שלילי בדימוי של נשים ובגופן מצד שני".