בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים: כוכבת "האח הגדול" ואושיית הרשת הדר שירי כבר הראתה לכולנו שהיא כאן בשביל להישאר - והפעם, לאחר שחגיגות יום ההולדת שלה יצרו באזז לא קטן, היא קוטפת קמפיין ראשון ויוקרתי שמפורסמות רבות רק חולמות עליו.

היום (שני) מותג האיפור הבינלאומי "רבלון" הכריז על בחירתה של שירי כפנים של המותג בישראל - שתוביל את פעילות המותג במהלך השנה הקרובה בהשקעה של כמיליון שקלים. "אני שמחה וגאה להצטרף למשפחת 'רבלון' ישראל. עולם האיפור תמיד היה עבורי מקור להשראה ולביטוי עצמי, ולכן החיבור הזה מרגש אותי מאוד. מצפה לעשייה משותפת ולהרבה רגעים יפים יחד", מסרה שירי.

הדר שירי (צילום: אורי פרטוש, יח
צילום: אורי פרטוש, יח"צ

הקמפיין החדש בכיכובה של בת ה-25 צפוי להצטלם ולעלות לאוויר בקרוב - ובכך היא מצטרפת לישראלית המצליחה ביותר מעבר לים, גל גדות, ששימשה כפנים של המותג הבינלאומי בעבר, זאת לאחר שורת כוכבות הוליוודיות שהובילו אותו לאורך השנים, ובהן: סינדי קרופורד, קלאודיה שיפר, אמה סטון והאלי ברי.