בתחילת החודש התפרסם סיפורה של אדר כהן, מטיילת ישראלית שנקלעה לתאונת טרקטורון במקסיקו ואיבדה את ידה. בנסיבות לא משמחות בכלל, היא הפכה לפנים מוכרות בכל בית, אך כעת, יש מי שמעוניין להפוך את הלימון ללימונדה ובחר באדר לככב בקמפיין אופנה חדש.
אדר נבחרה לככב בקמפיין אביב קיץ של רשת נעלי SCOOP, אותו תצלם לצד הפרזנטורית של המותג, הזמרת אודיה אזולאי. הקמפיין יעלה במהלך חודש מרץ, ואדר תופיע כמעט בכל מקום - החל משלטי חוצות ועד הפסקת הפרסומות. לפי ההערכות בתחום, כהן תרוויח על הקמפיין הזה כמה עשרות אלפי שקלים - והיא לגמרי על הגל.
בריאיון/טור אישי שלה למגזין סוף השבוע של mako, סיפרה אדר על השתלשלות העניינים שהובילה לקטיעת היד שלה ועל ההתמודדות שלה היום. "אני לא חושבת שהקטיעה של היד תקטע לי את החלום", אמרה אדר. "אני מסתלבטת, אני אוהבת מאוד לצחוק. כל החיים שלי אני עם הומור. אני אדם כזה שאם קורה לו משהו עצוב, אז אני הראשונה עם הבדיחה השחורה. זאת אני, ומי שזה מרתיע אותו וקשה לו לעכל ולקבל - שילך אחורה".
כיום אדר עדיין נמצאת בשיקום בביה"ח תל השומר, ממנו צפויה להשתחרר בשבוע הקרוב. לאחר התאונה הקשה שלה, אדר הופיעה במהדורות החדשות והסיפור קורע הלב שלה נגע בלבבות של כולנו, וגם בליבה של דיאן שוורץ, שמיהרה להגיע ולתמוך בה בבית החולים. דיאן התראיינה לmako סלבס וסיפרה על הדרך הלא שגרתית שהשתיים יצרו קשר.