לראשונה בקריירה שלו ובגיל 49, אביב גפן קטף קמפיין. הזמר נבחר להיות הפרזנטור של "דן - דיזיין סנטר" במקום אסי עזר ורותם סלע, ויוביל את מהלכי הפרסום של המותג בשנים הקרובות. ההשקעה בקמפיין היא כ-15 מיליון ש"ח, שמתוכם, לפי ההערכות, הזמר יגרוף מאות אלפי שקלים לכיסו.
גפן חתם על חוזה עם החברה לשנתיים הקרובות, עם תכנון לעשור שלם של שיתוף פעולה. נזכיר שרק לאחרונה גפן יצא מקשר ארוך לא פחות עם בת הזוג ב-23 השנים האחרונות שני פרידן. האם הקשר החדש עם "דן דיזיין סנטר" יהיה הקשר הארוך הבא שלו? ימים יגידו.
מטעמו של גפן נמסר: "כל מי שמכיר אותי יודע שעיצוב השואב את כוחו ועוצמתו מעולמות של יצירה, השראה, ייחודיות וביטוי אישי - הוא תחום הקרוב מאד לליבי. כחובב עיצוב מושבע, שלא מפסיק לחפש עניין, גיוון וחידוש, דן -דיזיין סנטר הוא תחנה קבועה שלי, ושיתוף הפעולה איתו ועם ליליאנה מרגיש, כבר מהרגעים הראשונים, הכי טבעי, הכי זורם, הכי בבית. אני מצפה למסע המשותף שלנו, ומשוכנע שהוא יוביל למחוזות מרתקים, מרגשים ומפתיעים.