מאז סיפרנו לכם לראשונה על הפרידה מבן זוגה בחמש השנים האחרונות, אליאב אוזן, דנית גרינברג השתדלה לשמור על פרופיל נמוך יחסית והמשיכה לנהל את העסק המשותף שלהם, קליניקה לאסתטיקה רפואית.

הבוקר (ד') פירסמה גרינברג פוסט ובו הסבירה כי העסק נסגר לעת עתה, כשכתבה: "לקוחות יקרים ויקרות של הקליניקה, ניסיתי במשך חודשים לא להביא את הפן האישי בחיים שלי לתוך הפן העסקי - הקליניקה, הבייבי שלי. אבל לצערי יש דברים שאין לי שליטה עליהם".

כצפוי, גרינברג החלה לקבל מאות תגובות ופניות מצד עוקביה, שכן זמן קצר לאחר פרסום הפוסט החליטה לפרסם הודעה נוספת בסטורי שלה - ובה האשמה ברורה לכיוונו של הגרוש הטרי שלה, אוזן.

"אתמול בשעות הלילה, ללא ידיעתי, הגיע אליאב לעסק המשותף שלנו והוציא את כל המכשירים מהעסק. אני אישית ממוטטת ולא רציתי לשתף אתכם בזה, אך לאור הפניות הרבות - זה מה שאוכל לספר. מתנצלת מקרב לב. מעבר לכך תפנו ישירות לאליאב אוזן".

על אף הגירושים המהירים והמפתיעים (שהגיעו רגע אחרי חופשה סופר פוטוגנית של השניים), וכשהם בעיצומן של תוכניות מקצועיות משותפות, הצליחו אוזן וגרינברג לשמור את הכביסה המלוכלכת ביניהם. אך כעת, נראה שהדברים מתחילים לצאת החוצה, והפרידה הקשה והכואבת מתחילה לתת את אותותיה.

View this post on Instagram

לקוחות יקרים ויקרות של הקליניקה! ניסיתי במשך חודשים לא להביא את הפן האישי בחיים שלי לתוך הפן העסקי- הקליניקה, הבייבי שלי. אבל לצערי יש דברים שאין לי שליטה עליהם. אני מודיעה כאן מכיוון שאין לי דרך להגיע לכל אחד מכם באופן אישי- הקליניקה יצאה להפסקה וכרגע לא בפעילות. אני בטוחה שנחזור בהקדם האפשרי וכמובן שאעדכן על כך. מתנצלת בפני כל הלקוחות שמטופלים אצלנו, לכל מי שיש תור בימים הקרובים- ראו אותו כמבוטל. נשתדל לענות לכל פניותיכם במספר הרגיל 0547171711 *חשוב לי להבהיר כי ההודעה על כך הגיעה מכאן מכיוון שאין גישה כרגע למחשבים ולטלפונים הפרטיים של הלקוחות תודה על ההבנה וסליחה מראש

A post shared by דנית גרינברג | Danit Greenberg (@danitgreenberg) on

 בתגובה לטענותיה של דנית, סיפר אליאב ל-mako סלבס: "המכשירים הוצאו מהמקום כי לא רק שדנית לא שילמה משכורות לעובדים בשלושת החודשים האחרונים, היא גם לא שילמה ביטוח על המקום שאמור להגן על מכשירים בשווי מיליוני שקלים.

"בלי שום קשר, העובדים הודיעו לדנית ביום ראשון שאינם מתכוונים להגיע יותר לעבודה כיוון שלא העבירה להם את המשכורות על העבודה שלהם, וכבר אתמול הקליניקה נשארה ללא עובדים. מבטיח שבתקופה הקרובה מאוד אני אחזור עם הקליניקה ועם כל המוניטין שלי, שאשים על לשרת את הלקוחות על הצד הטוב ביותר. אני מבטיח שלא יישאר אף לקוח מקופח מהמצב שנוצר". 

בפוסט שפירסם בעצמו מאוחר יותר בעמוד העסק לקעקועים שלו, הוסיף אוזן: "לקוחות יקרים שלי, מהבוקר הנני עובר לינץ' תקשורתי וסביבתי, שמנוהל ביד רמה על ידי גרושתי. אשתף אתכם בלית ברירה כי מאוד כואב לי שאתם ניזונים משקרים. לצערכם ולצערי היא כללה גם אתכם במלחמה החד צדדית שהיא מנהלת.

"...כפי שידוע לכם במשך 15 שנים אני משרת, מנהל, מטפל, ומקעקע עשרות אם לא מאות אלפי אנשים, עם השירות שלא אתבייש להגיד מהמובילים בתחום. כשהבנתי בצורה ברורה שהדבר לא קורה בעסק המקביל שלי, בבייבי שלי, בחזון שלי, שנקרא קליניקה סבן, החלטתי להקפיא את ההתדרדרות ולחשב מסלול מחדש.

"...איתכם הסליחה על כל התקופה, צר לי וכואב לי ביחד שהכניסו אתכם בלית ברירה לתוך תהליך הפירוק הזה אבל חשוב לי שוב להזכיר לכם, אני הוא המקעקע שפתח את עסק הסרת הקעקועים ודאג לכם למכשור המתקדם בעולם, לשירות שהיה בעבר הטוב ביותר שיש, ולשם אחזור באופן מיידי. מקווה מאוד שבאותה מידה שהצלחתי לשמר אתכם במשך 15 השנים האחרונות בסטודיו, אצליח לשמור עליכם בשנים הבאות. אוהב, אליאב".

View this post on Instagram

לקוחות יקרים שלי, מהבוקר הנני עובר לינץ' תקשורתי וסביבתי, שמנוהל ביד רמה על ידי גרושתי. אשתף אתכם בלית ברירה כי מאוד כואב לי שאתם ניזונים משקרים. לצערכם ולצערי היא כללה גם אתכם במלחמה החד צדדית שהיא מנהלת. בשלושת החודשים האחרונים מאז שנפרדנו, לקחתי צעד אחורה מהניהול השוטף של קליניקה סבן. בתום 3 חודשים בהם לא שולמו משכורות לעובדים, ביטוחים על המכשירים, תשלומי ספקים, והלוואות שהייתי צריך לקחת חודש בחודשו, החלטתי לשים קץ למסע הרפש הזה שדנית מנהלת. כפי שידוע לכם במשך 15 שנים אני משרת, מנהל, מטפל, ומקעקע עשרות אם לא מאות אלפי אנשים, עם השירות שלא אתבייש להגיד מהמובילים בתחום. כשהבנתי בצורה ברורה שהדבר לא קורה בעסק המקביל שלי, בבייבי שלי, בחזון שלי, שנקרא קליניקה סבן, החלטתי להקפיא את ההתדרדרות ולחשב מסלול מחדש. לגבי הידיעה המפוברקת של דנית על הוצאת המכשירים מהמקום באישון לילה, אעדכן אתכם רק שביום ראשון האחרון, לאחר היעדר תשלום משכורות לעובדים, דנית קיבלה הודעה בפי אחד מכל עובדי המקום שאינם מתכוונים להגיע לעבודה בהיעדר שכרם. לכל מי שדנית מוסרת את הטלפון ומפנה אליי בשביל לתת בי את חרבו, אני מבטיח ומתחייב בזאת לא להשאיר לקוח אחד מאוכזב או בהיעדר טיפול שהוא שילם עליו, מי מביניכם שירצה לחכות תקופה קצרה שבה אפתח חזרה את עסקי שלי, יקבל את השירות הכי טוב שהוא יכול היה לקבל, ומי שלא, בצורה מסודרת ומבוקרת, יקבל את כספו בחזרה. איתכם הסליחה על כל התקופה, צר לי וכואב לי ביחד שהכניסו אתכם בלית ברירה לתוך תהליך הפירוק הזה אבל חשוב לי שוב להזכיר לכם, אני הוא המקעקע שפתח את עסק הסרת הקעקועים ודאג לכם למכשור המתקדם בעולם, לשירות שהיה בעבר הטוב ביותר שיש, ולשם אחזור באופן מיידי. מקווה מאוד שבאותה מידה שהצלחתי לשמר אתכם במשך 15 השנים האחרונות בסטודיו, אצליח לשמור עליכם בשנים הבאות. אוהב, אליאב.

A post shared by אליאב קעקועים (@eliavtattoo) on