אור הזרקורים הוא דבר שמוכר היטב לנינט טייב - כבר 15 שנה שהיא נחשבת ליקירת העם הישראלי ומתהדרת בטייטל "המאמי הלאומית" (גם כשהיא במעמקי האטיטיוד הרוקיסטי). 

אך למרות הפרסום הרב של בתו הכוכבת, יוסף טייב התרחק כל השנים האלה מהזוהר והתהילה - עד עכשיו. לא, הוא לא בונה לייצג את ישראל באירוויזיון בעונה החדשה של "הכוכב הבא", אלא דווקא לוהק לפרסומת חדשה ומרגשת למדי בהובלתו. 

נינט טייב (צילום: שועלי רשת)
טאצ' אפים אחרונים|צילום: שועלי רשת

טייב האב נבחר להצטלם לקמפיין אינטרנטי חדש של חברת "זוגלובק" לקראת החזרה המתקרבת לבית הספר, בנושא "ההורים של". הקמפיין צולם בבית ילדותה של נינה בקרית גת, בו הוא ואמה מרסל גרים עד היום. בפרסומת טייב משתף בזיכרונות ובסיפורי הכריכים שהכין לחמשת ילדיו - נינט, סופי, אייל, אסתי וחנן.

 

במקומכם לא היינו ממהרים לבנות עליהם עם קריירה בתחום, שכן הקמפיין נסגר ישירות מול בני המשפחה, שזרמו על הקמפיין רק בשביל החוויה המרגשת לטייטל במורד שביל הזיכרונות. 

נינט טייב (צילום: שועלי רשת)
עובר מצלמה ברמות|צילום: שועלי רשת

אמא מרסל, אגב, לא הצטלמה גם היא לפרסומת שכן לדבריהם יוסף היה זה שאחראי על הכנת הכריכים לילדים. אך בעת הצילומים היא דווקא הייתה האמונה על רווחתו של הצוות שהגיע לצלם, עם אוכל ושתייה לכולם. דווקא את הסוד השמור מכל יוסף הסכים לספר כשחשף מה היה הכריך האהוב על נינט: לא שוקולד ולא חומוס - אלא דווקא פיתה עם אבוקדו ופסטרמה. פייר? הופתענו לגמרי.

נינט טייב (צילום: שועלי רשת)
נינה, זאת את?|צילום: שועלי רשת
נינט טייב (צילום: שועלי רשת)
תביא ביס|צילום: שועלי רשת