צילום: יוני רייף

רק מספר ימים חלפו מאז כבש את המקום הראשון ב"נינג'ה ישראל" (קשת 12)- ובכך הפך גם לזוכה הראשון של התכנית בישראל - וכבר יובל שמלא יכול לסמן וי על קמפיין ראשון
צילום: יוני רייף

יש להודות שמדובר בליהוק מתבקש למדי - מותג הבלנדרים NINJA, שבחר בבן ה-19 לצילומי קמפיין הטלוויזיה והדיגיטל שלו, המופק על ידי משרד הפרסום מנצ'
צילום: יוני רייף

לדברי המשרד, הושקעו בקמפיינים כ-1.5 מיליון שקל, אז אנחנו יכולים לדמיין שהנינג'ה קיבל שכר מרשים בהתאם
צילום: יוני רייף

כך או כך, זה כנראה יותר מהמשכורת הצבאית שהוא מקבל כחייל המשרת בחיל הים, אז אנחנו בספק אם יש תלונות
צילום: יוני רייף

הקמפיין החדש, שיכלול מספר סרטונים שונים, עתיד לעלות בימים הקרובים בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים שונים, ואם זה הלוק הנבחר - אנחנו לגמרי נהיה שם