נראה שלכדורגלן בית"ר ירושלים תומר ירוחם יש כוונה להשאר פה ולהרבה זמן, כי אחרי שכבש בתקופה האחרונה את המסך ב"מחוברים פלוס" הוא קוטף קמפיין אופנה חדש כפרזנטור של מותג הטי-שירטים "Bad Monkey".

ירוחם היה במגעים עם בעלי החברה, הפרסומאי שחר לוי והדוגמן והמוזיקאי נדב קרני ("אקס פקטור", זוכרים?), ולפני ימים בודדים הצדדים חתמו על חוזה שבזכותו יכנסו לחשבונו של ירוחם, כך על פי מקורביו, כמה עשרות אלפי דולרים.


מ-"Bad Monkey" נמסר:

"בזכות הצפייה ב'מחוברים פלוס' המשודרת בהוט גילנו כי תומר ירוחם הוא לא רק פנים יפות, ומסתתר בו "באד מונקי" אמיתי המתאים בדיוק לערכי המותג והקולקציה החדשה לקיץ 2016 ולכן טבעי שבחרנו בו להשקת האתר החדש הפונה לכל הציבור הישראלי".

מסוכנות הניהול והתוכן אם סי אם, המלווה את ירוחם, אישרו את הפרטים.

נדב קרני (צילום: צ'ינו פפראצי)
נדב קרני. זוכרים? איך אפשר לשכוח|צילום: צ'ינו פפראצי
תומר ירוחם (צילום: רונן פדידה)
סתם, בקלות. קבלו את תומר|צילום: רונן פדידה

mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם