כשאמרנו לכם שהבטן ההריונית של יאנה יוסף לא תפסיק לייצר כותרות, לא ידענו עד כמה אנחנו צודקים ואלוהים, כמה שאנחנו אוהבים להיות צודקים.
בחודש שביעי ומתעגל, יאנה מוסיפה לרשימת העיסוקים הבלתי נגמרת שלה את תפקיד הפרזנטורית החדשה של מותג אופנת ההריוניות "רמי לי". ככה, בין פתיחת עסק חדש לבין משחק בקולנוע.
יאנה תיכנס לנעליה של ליאל דניר, הפרזנטורית הקודמת, כשאת הג'וב הנחשק איישו בעבר שמות כמו אילנית לוי, גאלה קוגן ועוד הריוניות עם נטייה לפוטוגניות.
עוד ב-mako סלבס:
- מי הכוכב הישראלי שנתפס מקבל מין אוראלי?
- אבל למה בלי עוז? ענבר לביא מתאקלמת בביצה
- הלבן הגדול: ג'סטין ביבר חושף ישבן באינסטגרם
הקמפיין בכיכובה של יאנה צפוי לעלות במדיות השונות וביניהם מגזינים, רשתות חברתיות ואתרים שונים. כך שבקרוב הבטן הזו הולכת להציץ אליכם מכל כיוון ואנחנו יודעים, אתם ממש לא מתלוננים.
רועי מזרחי, מנכ"ל החברה, מסר בתגובה: "הבחירה ביאנה יוסף הייתה מהלך טבעי ומתאים להליך המיתוג המשמעותי שעוברת הרשת בשנה האחרונה. הוא מותג אופנת היריון שמכוון לנשים שמבינות בסטייל, בטרנד ולא מרגישות שונות מכל תקופה אחרת בחייהן. יאנה יוסף מעבירה את ערכי המותג בצורה מושלמת ומביאה עימה טון ושיק מתבקשים".