איילת זורר מנהלת מגעים מתקדמים להיות הפרזנטורית של המשביר לצרכן. זאת לאחר שהסתיים החוזה של המשביר לצרכן מול מיכל אנסקי ורון שחר. בתור הפרזנטורית של גולברי הרויחה זורר כ-60 אלף דולר בשנה ולא ברור האם תרוויח סכום גבוה מזה במשביר לצרכן.
"אחרי הפרסומים האחרונים אין אדם במדינת ישראל שלא מכיר את המותג גולברי. המכירות, גם באתר וגם בחנויות, קפצו בעשרות אחוזים. היו הרבה אנשים שהגיעו לחנויות והביעו תמיכה בצד שלנו בפרשה, כמובן שהיו גם כאלה שיצאו נגד החלפת איילת זורר כיוון שהיא יצאה לתקשורת ושמעו רק את הצד שלה ", אומר דניאלה רייבנבך, אשת יחסי הציבור של גולברי.
בקבוצת קניונים גדולה סיפרו על עלייה של 10% במכירות חנויות גולברי בחנויות בקניונים של הקבוצה בשבוע האחרון. "לדעתי זה עניין של מודעות למותג שגדלה בשילוב עם עליית הקמפיין החדש שלהם. צריך להבין שגולברי זה לא קסטרו שכולם מכירים ואז אם מתפרסם עליהם משהו שלילי זה יכול לפגוע להם במכירות. במקרה של גולברי לא כולם הכירו את הרשת והפרסומים, גם עם שליליים, ביחד עם הקמפיין שעלה יצרו באז מאוד חזק", הסביר הבכיר.
סערת זורר-גינזבורג התפוצצה בתחילת החודש, כאשר השחקנית והדוגמנית איילת זורר ביחד עם חברת ייצוג האמנים שלה, ייצוג 1 של בועז בן ציון, הגישה תביעה נגד גולברי, בסך 460 אלף שקל. התובעים טוענים כי גולברי הפרה הסכם עם זורר לשמש פרזנטורית בטענה כי המראה שלה "השתנה לרעה". הרשת החליפה את זורר בדוגמנית אסתי גינבורג, בת ה-25.