שש פעמים (צילום: שרק דה מאיו,  יחסי ציבור )
סיון לוי. תפקיד מטלטל וכובש|צילום: שרק דה מאיו, יחסי ציבור

סיון לוי

נדמה שכולם מדברים עכשיו על סיון לוי. השחקנית הצעירה (26) קיבלה המון תשומת לב בעקבות משחקה המטלטל בסרט "שש פעמים", ובצדק. התפקיד שגילמה שם הוא מסוג התפקידים שהופכים אותך מעוד שחקנית עם פנים מוכרות שלא ברור מאיפה, לבחורה שכולם מחכים לגלות מה יהיה הצעד הבא שלה. אחרי שיסמרו לכם השערות ב"שש פעמים", תבינו בדיוק למה. לוי מבצעת את התפקיד הלא פשוט של גילי בצורה שתכנס לכם מתחת לעור ומתמודדת בהצטיינות עם סצנות הסקס המפורשות והדיאלוגים הקשים. למרות שגילי צעירה כמעט בעשור מהשחקנית שמגלמת אותה, לוי נכנסת כל כך בטבעיות לתפקיד, שבכלל לא תשימו לב. אפילו האקדמיה חיבקה והעניקה לה את פרס אופיר לשחקנית הטובה ביותר. האם צומחת לנו מול העיניים it girl  חדשה ואיכותית? נקווה שכן.

אדל אקסרקופולוס (צילום: Michael Buckner, GettyImages IL)
אדל אקסרקופולוס. סקסית|צילום: Michael Buckner, GettyImages IL

אדל אקסרקופולוס

איזה כיף להיות אדל אקסרקופולוס. אז נכון, בטח לא קל להתמודד עם שם המשפחה הלא פשוט הזה, אבל כשאת כל כך מדוברת הגיע הזמן שכולם ילמדו בעצמם איך מבטאים אותו. עם שיק צרפתי הורס, פרס דקל הזהב וסצנות לסביות שהשאירו את כולם עם פה פעור, אדל עדיין מצליחה להישאר נונשלנטית וקולית. מספיק להציץ באחד ממיליוני הראיונות שסיפקה אקסרקופולוס לרגל יציאת הסרט "כחול הוא הצבע החם ביותר" כדי להבין שמדובר לא רק בשחקנית כובשת, אלא באחת מהבחורות האינטליגנטיות והמצחיקות שכיכבו על המסך הגדול בשנים האחרונות. אדל היא הפנטזיה הצרפתית האולטימטיבית: יפה שזה כואב אבל נראית כאילו לא אכפת לה, מוכשרת ומבטיחה, אבל מדברת כמו אחת מאיתנו. אפילו בפראדה שמחו לאמץ אותה, וגם אנחנו.

אביב אלוש יושב על המדרכה (צילום: מיכאל טופיול)
אלוש. לוהט|צילום: מיכאל טופיול

אביב אלוש

אוי, אביב, אביב. איזה כיף לראות שסוף סוף הגעת למקום שמגיע לך – תפקיד ראשי בפריים טיים. אנחנו יודעים שלא היה לך קל, שלא תחשוב ששכחנו לך את "פיק אפ", אבל זה היה שווה הכל. אחרי תפקידים ב"עספור", "אלנבי" ו"תא גורדין" שהגדירו אותך כסמל סקס למבינות עניין, הגיע הזמן שכולם יתאהבו בך. זה לא משנה אם אתם אוהבים את "להיות איתה" או לא, איך סיכוי שתשארו אדישים (ובעיקר אדישות) לאלוש. התפקיד של הבחור הפשוט שמצליח לכבוש דוגמנית צמרת, תפור על אלוש באופן מושלם. שילוב של קסם אישי, מראה הורס וצניעות טבעית נראה כמו משהו שאף אישה לא תצליח לעמוד בו.  2013 הייתה השנה של אביב אלוש, ונשמח לקבל אותו כמה שיותר גם ב2014.

אין תמונה
הנרי קאוויל. יישאר עמנו?

הנרי קאוויל

בהוליווד, בשנים האחרונות יותר מתמיד, מתים על גיבורי על. מדובר בז'אנר שאולי פחות עובד בארץ, אבל מכניס כסף ויוצר דור חדש של כוכבים. בין ת'ור לאוונג'רז, בין אקס- מן לאיירון מן, לפעמים נדמה שבהוליווד מבקשים ממארוול להמציא דמויות רק כדי שיהיה להם עוד שובר קופות עם יותר מדי אפקטים. אבל בין שלל גיבורי העל סופרמן הוא הנצחי באמת, והפעם הכבוד נפל בחלקו של הנרי קאוויל. קאוויל השתתף השנה ב"איש הפלדה", שחוזר לסיפורו הקלאסי של הגדול מכולם. דווקא התפקיד הראשי בסרט עטור הכוכבים ניתן לבחור לא כל כך מוכר, מה שלא הפריע לסרט להכניס 200 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להפצתו. אז נכון שהסרט קיבל ביקורות מעורבות, אבל הלסת של קאוויל לא השאירה מקום לספק: מדובר בקלארק קנט. עוד לפני סופרמן שיחק קאוויל ב"שושלת טיודור", שם זכה ללא מעט מחמאות. עם רזומה כגיבור על ואיכויות ששמורות רק לשחקנים בריטים (הסופרמן הבריטי הראשון!) עושה רושם שאנחנו הולכים ליהנות מקאוויל עוד הרבה.

טהוניה מדגמנת (צילום: רון קדמי)
טהוניה. מדהימה|צילום: רון קדמי

טהוניה רובל

כל עונה של "האח הגדול" חייבת לספק לנו מינימום תגלית אחת. הרי לא שרדנו עם הדיירים 100 יום בשביל שנחזור לחיים הרגילים שלנו ישר לאחר מכן. העונה, באופן לא מפתיע, מדובר בטהוניה רובל -האישה הראשונה שנשארה אחרונה בוילה מאז המלכה האם, שפרה. טהוניה עשתה הרבה רעש במהלך העונה והצופים נחלקו לשניים: אלו שאהבו ואלו שתיעבו. כנראה שהיו קצת יותר מהסוג הראשון כי בסופו של דבר היא לקחה את הפרס הגדול. אם במהלך העונה לא היה ברור מה יהיה העתיד של טהוניה כשהדלתות יפתחו, עכשיו מסתמן שהיא לא הולכת להעלם בקרוב. בפאנל של "מה אתם אומרים?" נחשפת טהוניה קצת יותר מרוככת, יותר פוליטקלי קורקט וגם כשאין לה מה לומר (בהנחה שזה יקרה מתישהו) תמיד אפשר לבהות בעצמות הלחיים האלו. חוץ מזה, ברגע שהתחלת לצאת עם זמר מזרחי את באופן רשמי הופכת להבטחה גדולה. אנחנו מציעים לעידן יניב שם ללהיט הבא שלו: מי אם לא טהוניה רובל?

ליזי קפלן (צילום: Imeh Akpanudosen, GettyImages IL)
ליזי קפלן. הורסת|צילום: Imeh Akpanudosen, GettyImages IL

ליזי קפלן

אם ראיתם את "ילדות רעות" (ואם לא, רוצו להשלים) אתם בטח זוכרים איך לינדזי לוהן נקרעה בין שתי חבורות: המקובלות היפות מול הפריקים הדחויים. אם ניתן ללינדזי לבחור עכשיו, אנחנו די בטוחים שנדע מה התשובה שלה. כלומר, בהנחה שלוהן כשירה לקבלת החלטות. ליזי קפלן, שגילמה באותו סרט את הילדה המוזרה והלא מקובלת היא עכשיו אחת מהכוכבות הכי רותחות בהוליווד. את הפריצה הגדולה חייבת קפלן לאחת מהסדרות המדוברות ביותר של 2013 – "מאסטרס אוף סקס", המבוססת על סיפורם האמיתי של חוקי המיניות מאסטרס וג'ונסון. קפלן מגלמת את וירג'ינה ג'ונסון, אם חד הורית מובטלת ושאפתנית שעושה הסבה לחוקרת סקס שמשנה את פני ההיסטוריה. למרות שלא חסרות בסדרה סצנות עירום, כולל של קפלן עצמה, היא מצליחה להיות סקסית גם כשהיא סתם מסתובבת במשרד ועוברת על הנתונים שאספה ביחד עם וויליאם מאסטרס (מייקל שין). הדמות של האישה החזקה, הבטוחה בעצמה שלא חוששת מהמיניות שלה, תשאיר אתכם עם הלשון בחוץ.

אין תמונה
טיילור שילינג. קנינו

טיילור שילינג

טיילור שילינג היא השחור החדש. שילינג, או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לה "פייפר צ'פמן" כיכבה באחת הסדרות הכי מדוברות של השנה האחרונה -  "כתום זה השחור החדש". התפקיד של שילינג כצ'פמן, ילדה טובה עם עבר בעייתי שנכנסת לכלא על טעות שעשתה לפני עשור, היא מרכז ההתרחשות בסדרה. שילינג מגלמת תפקיד שהוא כמעט כפול: מצד אחד, בפלאשבקים מהעבר היא מאוהבת בטירוף באלכס (לורה פרפון), מנהלת איתה מערכת יחסים סקסית להחריד ומסתבכת בפרשת סמים. מצד שני, בהווה היא בעלת עסק קטן לפני חתונה עם בחור שמעריץ אותה (ג'ייסון ביגס). ככל שהסדרה מתקדמת כך התפקיד של פייפר מקבל יותר עומק, מסדרה כיפית ומצחיקה עד לסיום מורט עצבים. שילינג גורמת לנו לרחם על פייפר, לחבב אותה ולכעוס עליה והכל בו זמנית. לא ברור מה יהיה עם שילינג בעתיד, אבל בינתיים אנחנו כוססים צפרניים לקראת העונה החדשה של "כתום". כבר סיבה טובה לרצות ש- 2014 תגיע.