סיוט ההתנתקות מהוט (צילום: חדשות 2)
315|צילום: חדשות 2

חברת הוט חושפת היום מהלך דרמטי בשוק הטלוויזיה במסגרתו היא מציעה חבילה הכוללת את כל הערוצים (כולל ערוצי הפרימיום) במחיר קבוע מראש של 399 שקל. מחיר ההשקה יהיה 315 שקל לחבילת הפלטיניוםלמשך שנה, ו-249 שקל לחבילת הטופ - ללא ערוצי הספורט.

הרצל עוזר, מנכ"ל החברה חשף היום כי לקוחות הוט מבצעים כ-160 אלף פניות בחודש להחלפות ערוצים, והמהלך החדש יפתור אחת ולתמיד את ההתלבטויות של הלקוחות האם להזמין ערוצים כאלה ואחרים, וכמה לשלם עליהם.

עוזר: "שמתי לעצמי יעד להפוך את החברה למובילה בשוק התקשורת בישראל. לאורך השנים עשינו מהלך ועוד מהלך כדי שיראו שמדובר בחברה אחרת. היום הגענו למצב שאנו גאים להציג בפניכם מהלך פורץ דרך. אנחנו חתומים על כל המהלכים פורצי הדרך בשנים האחרונות - המהלך הראשון היה השקת חבילות ללא התחייבות, במהלך השני הצגנו חבילה של טלפון ביתי ללא הגבלה והפכנו את הטלפון הקווי למשהו מאד זול ובסיסי. המהלך השלישי הוא השקת הוט נט תמורת 20 שקל לחודש לגלישה באינטרנט. המהלך הבא היה השקת מהירות 100 מגה - חברת האינטרנט היחידה שמציעה מהירות כזו".

לדברי עוזר, "המהפכה החמישית זו מהפיכת הסלולר שבה אמרנו שאפשר לקבל את הטלפון הסלולרי ב-89 שקל לחודש לחבילת הכל כלול. הגענו לרגע שאנחנו מגיעים לקודש הקודשים וזה הטלוויזיה. בטלוויזיה כל סרט עולה כסף אבל החלטנו על מהלך מורכב של הכל כלול. זה מסובך לעשות את זה כשאתה שחקן גדול בסדר גודל כמו שלנו, אנחנו מחויבים לתת את הכל לכל הלקוחות ולא רק לחדשים - זה מאד דרמטי".

סביון בר סבר, סמנכ"לית השיווק: היום יש לנו את חבילת הבסיס ומעליה 7 חבילות אקסטרה והלקוח יכול להחליט איזה חבילות הוא רוצה. מעל זה יש את עולם הפרימיום של 65 ערוצים והצרכן צריך להתמצא בכל הסיפור הזה. עשינו מחקרים וגילינו שהצרכנים רוצים פרימיום - רוצים אבל חוששים לקחת בגלל העלות. ולכן הבשורה הבאה היא הכל פתוח. אנחנו מיישמים שני עקרונות: הראשון זה פשטות והשני, הוא לתת ללקוח הרבה יותר בפחות כסף. אנחנו יוצאים עם חבילה שכוללת את כל הערוצים, כולל ערוצי הפלטיניום וכן חבילת טופ, שזה כל הערוצים בלי ספורט. לשתי החבילות האלה יתווסף גם הטריפל".