עדי ביטי ונועה קירל חולקות חדר בטירונות. היינו שמחים להיות זבוב על הקיר בחדר הזה, אבל זה מיותר כי בטח כבר יש מצלמת גיא פינס שהושתלה על זבוב על הקיר בחדר הזה. במקור כל אחת מהן קיבלה חדר נפרד, אבל הן ביקשו להיות ביחד. ועכשיו הן מעלות סטוריז של החדר המשותף שלהן וכל מיני סלפים משותפים והן בטח מלוות אחת לשניה מטען לסלולרי בערב ואולי מדברות על כל מיני דברים (בטוח עוברות את מבחן בכדל) או מתלוננות על העייפות והאוכל ובכלל, נהיות חברות.
כי הטירונות מחברת. לכו תדעו, אולי זאת אפילו חברות צבא נצחית כזאת כמו של בנים. הן יחזרו למילואים יחד כל שנה ביחידה ויהיו אחיות לנשק. אבל אולי גם לא, וזה גם סבבה. אחרי הכל, זאת חברות טיפה יותר מורכבת. כי שתיהן סלבריטאיות ואמניות מאוד צעירות ומוכשרות, אבל נועה קירל מצליחה יותר. מפתה להשוות אותן לאלנה ולילה מ"החברה הגאונה", אבל אין שם באמת אלנה ולילה. אם כבר, נועה קירל היא לילה ועדי ביטי היא יותר כרמלה פלוזו או דמות משנה אחרת. ואולי מדובר יותר בפרק של "כפולה", אם נועה קירל לא הייתה מגלמת בה גם את עצמה וגם את ליבי עומר.
קירל היא הכוכבת הגדולה של הרגע, המוזיקה שלה נכונה, הבגדים, המראה, בן הזוג – הכל עובד. היא הצלחה עצומה, בעוד ביטי נשארה בתחומי כוכבות הילדים, כלומר מצליחה באזורים שבגירים פחות מכירים – מלבד גאג מוצלח ב"זאת וזאתי" - בעוד קירל חצתה את הקווים. ביטי לא התקבלה למסלול טאלנט בצה"ל אלא למסלול אמן, או כל הנפצה אחרת של צה"ל שהחליט לחלטר כרוברטו. הגיוס של קירל נראה כמו נתב"ג באוגוסט, בעוד של ביטי נראה כמו נתב"ג בעונת הקורונה.
וההתחלה דווקא הייתה הפוכה. ביטי ותיקה יותר מקירל, היא החלה ב"בית ספר למוזיקה" ועוד לפני כן בשלל קלטות ילדים. היא הייתה הילדה הבלונדינית היפהפייה שעשתה הכל נכון, היא מוצבה בגבוה. קירל, לעומתה, החלה ב"פושרז" עם אבא שגורר אותה ממועדון למועדון בבגדים מינימליים, ועד לפני שנתיים ספגה עקיצות על המוזיקה שלה ועל משקלה, ונתפסה כקוריוז שמבוגרים מזדעזעים מולו ואומרים "הנוער". הקול שלה פחות טוב משל ביטי (במונחי ריאליטי שירה טלוויזיוניים) ונתוני הפתיחה שלה, כמעט בכל מובן, היו מוצלחים פחות.
ועדיין, למרות ששתיהן נחושות ומוכשרות ועבדו קשה והתקדמו והצליחו, לקירל זה עבד יותר. למה? כנראה שילוב של כריזמה ושירים טובים, ומזל ובחירות אמנותיות נכונות ועדכניות. לביטי, שאמנם שרה את "עולם חדש" באלאדין 2019, לא היו להיטים שנכנסו למיינסטרים (אם כי יש הטוענים ש"ירח מלא" הוא שיר מוצלח). לא עזרה גם ההסתבכות של אביה, שהורשע במסגרת הסכם טיעון במעשים מגונים בקטינות, מעריצות שלה, ועל הדרך דפק לה את הקריירה למרות שזאת לא אשמתה ואלו לא מעשים שלה.
אבל הטירונות מאפסת הכל. עכשיו הן חולקות חדר ויושבות ביחד בחדר האוכל, כמו שאפשר לראות בצילומים שדולפים מהטירונות למרות האיסור לצלם אותן. רגע אחד הן שתי ילדות שעורכים נגדן דיונים בכנסת כי הן לבושות חשוף מדי, ורגע אחרי זה הן מעמיסות יחד כלים למדיח צה"לי בתורנות מטבח, משגיחות אחת לשנייה במקלחת, מזייפות ביחד גימלים ונדפקות עם שעה ביציאה.
וזה כל כך כיפי, וכל כך נכון. וכל כך שונה מהעלילה הכפויה והנצחית של שתי כוכבות מתחרות. במהלך השנים ניסו להדביק להן ריבים וסכסוכים, בעיקר דרך הסוכנים של כל אחת. הן אף פעם לא התלכלכו בעצמן, פשוט היה ברור לכולם שהן אמורות להיות אויבות. כי מה, ירדנה ועפרה וטיילור סוויפט וקייטי פרי, הרי ככה זה בנות וככה זה שתי כוכבות-נערות מתחרות. ברור, לא? כנראה שלהן זה היה פחות ברור.
אם היה שם סכסוך, הן התעלו מעליו. אם היה שם אגו, הוא הונח בצד לטובת סולידריות ופרגון. זה מעולה לשתיהן, תדמיתית ואנושית, וגם סתם כיף לראות את זה. זה מרים להן וזה מרים באופן כללי. הן היו יכולות בקלות להיכנע לנרטיב קרב החתולות האוטומטי והעתיק שכולנו תוכנתנו אליו, אבל במקום זה הן בחרו להיות ביחד בחדר. וזה באמת הדבר הכי חמוד שאי פעם קרה במחנה שמונים.