האם הגיעה סוף סוף פשרה בנוגע לעתיד שידוריה של סדרת הנוער "Oboy"? תלוי את מי שואלים. היום פרסמה המועצה לשידורי כבלים ולווין כי אחרי משא ומתן ארוך בין הצדדים - מצד אחד yes ומן הצד השני RGE - הוסכם כי הסדרה תשודר גם ב-HOT וגם ב-yes, מההתחלה, לרבות ארבעת הפרקים האחרונים שלא שודרו עד כה. לפי ההודעה, שידורי הסדרה יחלו עוד לפני פסח בערוץ הילדים של HOT ובערוץ yes Drama ב-yes. 

אולם גורם המעורה בפרטי המו"מ אמר ל-mako תרבות כי הדברים עוד "רחוקים מסיום" וכי ייתכן שהפרקים לא ישודרו בזמן הקרוב. עם זאת, יוצר הסדרה אורי גרוס שיתף את ההודעה של המועצה  בעמוד הפייסבוק שלו, וגם חברת yes אישרה את הפרטים ומסרה: "אנו מחויבים ללקוחותינו ולילדי ישראל ועל כן פעלנו נמרצות למצוא פתרון לשידור כל פרקי הסדרה, כולל ארבעת פרקי הסיום של חלקה הראשון שטרם שודרו, זאת על מנת למנוע פגיעה בילדים". ב-RGE בחרו שלא להגיב.

הסכסוך סביב עתיד הסדרה החל לטענת RGE לאחר שב-yes החליטו להפסיק לשדר את ערוץ הילדים (שבבעלות RGE) ולעלות במקומו ערוץ משלהם (ערוץ yes Kidz). ב-yes טענו ש-RGE מחזיקה בפרקים "כבני ערובה", כשערוץ הילדים מאשים מנגד את yes בניסיון "לחסוך כסף". הסכסוך הכעיס צופים רבים שאיימו כי yes תאבד לקוחות בעקבות המקרה. בינואר הסתמנה פשרה במסגרתה הפרקים האחרונים ישודרו בחינוכית.

"Oboy" היא סדרת נוער מצליחה שיצרו אורי גרוס, יואב צפיר וטמירה ירדני, העוסקת בארבעה צעירים שהופכים ללהקת נוער מצליחה. בסדרה מככבים לי בירן, טום באום, דניאל גד וגפן ברקאי, והיא עלתה לשידור בדצמבר 2016 והפכה כמעט מיד להצלחה ענקית. ביום שישי האחרון זכתה הסדרה בפרס סדרת הנוער הטובה ביותר בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה ולקולנוע.