מה הדבר הבא שכולכם תתמכרו אליו בטלוויזיה? כפי הנראה מדובר בפורמט ריאליטי הכולל מצלמות נסתרות וחופשה של בני זוג שהולכת ומשתבשת. הקונספט המלא אמנם סודי, אבל מבוסס על כך שחופשה עם בן או בת הזוג יכולה להפוך לגן עדן או לגיהינום, ובמקרה של עידו מימון, גם לפורמט טלוויזיה שהוא מקווה שיימכר בעולם, ואולי אפילו יעשה את מה שעשו לפניו "הכוכב הבא" או "הומלנד".
מימון, קופירייטר בן 34, עובד בחברת פרסום וזכה ביום חמישי האחרון בתחרות של בית הספר לפורמטים שאותו הקימו ליה לחמי וליאת פלדמן, ומלמד כיצד לפתח תכניות טלוויזיה. "אף פעם לא חשבתי לעשות טלוויזיה או משהו שקשור בזה", מתוודה מימון, "אבל הרגשתי שקצת נשחקתי בעולם הפרסום וחיפשתי עוד אפיקים להתרחב בהם, וככה הגיע הרעיון והרצון ללכת ללמוד שם".
מאיפה בא לך הרעיון לפורמט הזוגי?
"אני חושב שאני יודע לזהות פורמטים וטרנדים וזה נראה לי מעניין, מדובר ברעיון טוב שיש בו פוטנציאל לעשות כסף טוב, אבל נחיה ונראה".
מישהו באמת הולך להפיק את זה עכשיו? במה זכית בעצם?
"הפרס הוא מענק פיתוח וחוזה הפצה בין לאומי מתנת דורי מדיה. כרגע זה בשלב שבו הם מנסים למכור את זה לכל העולם, וכרגע המענק שקיבלתי הוא על מנת שאוכל לשבת ולהתמקד בפיתוח הפורמט".
מהם הסדרות והפורמטים האהובים עליך?
"כמה שיותר נמוך יותר טוב. אני מאוד אוהב לראות טינופת בטלוויזיה, כל מיני ג'רז'י שור וכאלו. זה לא אומר שאני רוצה לעשות טינופת, אבל אני הכי אוהב לצפות בזה".
מה עכשיו? אתה הולך לכבוש את העולם?
"אני מאוד מבסוט ממה שקורה, אבל כל מי שעבר את גיל 30 מבין שאת העולם אתה כבר לא תכבוש. אני מסתפק בבית נחמד ברחובות עם 3 ילדים. הפנטזיה תמיד קיימת, אבל אני בעיקר מרגיש גאווה שמשהו שהיה בגדר רעיון לא מלוטש במחשב שלי הוא עכשיו דבר שאנשים רואים ומעריכים. זה כיף גדול".