זו לא הידיעה המשמחת היחידה שמגיעה מארה"ב בימים אלה בהקשר ישראלי. השעשועון "נראה אותך" ("Deal With It") שיצר יגאל שילון בשיתוף קשת ואולפני הרצליה, משודרת בימים אלה ברשת TBS האמריקאית. פרק הבכורה של התכנית הצמיד למסכים למעלה מ-2 מיליון צופים, ששמרו על נאמנות גם לפרק השני ששודר ביום רביעי האחרון. ברשת הביעו שביעות רצון מההצלחה בקרב קהלי היעד של הערוץ עם כמיליון צופים בגילאי 18-49.
שרליז ת'רון רכשה פורמט של קשת להפקה בארה"ב
"הארון", תכנית דוקו-ריאליטי על נשים שמחליפות ביניהן ארונות כדי לחוות סוג לבוש שונה, נרכש במסגרת מיזם משותף של השחקנית זוכת האוסקר וחברת ההפקה של "משפחת קרדשיאן". מדובר בפיתוח משותף של קשת וחברת "פוקסיה הפקות"
מערכת ערוץ התרבות
|
mako |
פורסם 07:57 30.07.13
במסגרת המיזם נרכשה "הארון" של קשת ו"פוקסיה הפקות" בעסקת אופציה. "הארון" ("Whose Closet Is It Anyway?") היא תכנית דוקו-ריאליטי שמתמקדת ב-3 נשים שונות זו מזו בכל הנוגע לסגנון אפנתי, אשר מחליפות ביניהן "ארונות" במטרה לחוות סוג לבוש שונה לחלוטין מזה שהן רגילות אליו בחייהן.