זה לא סוד שפרסמואים אוהבים להשתמש בנשים יפות כדי למכור לנו מוצרים. לפעמים נדמה שכל עוד יש אישה בביקיני, זה לא משנה מה המוצר המפורסם. ב-buzzfeed החליטו להראות לנו שמה שנראה ברור מאליו, הוא בעצם די חריג כשחושבים עליו מהכיוון השני. כלומר: מה היה קורה אם במקום נשים סקסיות, היו הפרסומאים משתמשים בגברים?
בפרסומת של דוריטוס, למשל, רואים אישה סקסית שמנסה לעשות הכל כדי להשיג את תשומת הלב של בן זוגה. אחרי שהיא מנסה בכל דרך אפשרית, היא בוחרת באופציה הברורה מאליו ומחכה לו במיטה עירומה במיטה כשהיא מכוסה בצ'יפס. בוידאו הגבר הוא זה שמכוסה בצ'יפס.
גם את בר רפאלי בפרסומת המפורסמת ל-"go daddy" מחליפים בגבר נאה שנאלץ לנשק אישה חנונית. קצת פחות סקסי מהגרסה שאנחנו אוהבים להתגאות בה. לבסוף, אנו צופים בפרסומת לרשת המבורגרים בה אישה על חוף ים נוגסת בלחמניה תוך כדי שהיא משתזפת, כורעת על 4 ונוגעת בעצמה. הגרסה הגברית? תצטרכו לצפות בעצמכם.
עוד בערוץ התרבות