הדיווחים על התקיפות והמניפולציות של הארווי ויינשטיין לא מפסיקים להגיע, וכל ראיון או תגובה שקשורה אליו רק חושפת עוד ועוד את קשר השתיקה הממושך מסביב להתנהלות של אחד המפיקים החזקים בהוליווד, שהשתמש בכוחו לא רק כלפי שחקניות צעירות וחסרות ניסיון שמתות להשתלב בתעשייה, אלא גם עם כוכבות מבוססות.

כבר ב-2017, גווינת' פאלטרו - שעזרה לעיתונאיות שחשפו את הפרשה מאחורי הקלעים - סיפרה שויינשטיין נהג לשקר לשחקניות אחרות ולהגיד שהוא שכב איתה, עם שרליז ת'רון ועם רנה זלווגר. מאז, עורך דינו של ויינשטיין הוציא הצהרה שהמפיק מכחיש נמרצות את הדברים, שהוא מעולם לא שכב עם אף אחת מהן וגם מעולם לא שיקר לגבי זה. זלווגר הגיבה גם היא בקצרה בנושא ב-2017, ואמרה: "אם זה מה שהארווי אומר, הוא מלא בולשיט".

בראיון חדש לניו יורק טיימס, שרליז ת'רון אומרת דברים דומים מאוד למה שפאלטרו אמרה בעבר. "לסכסך בין נשים? הארווי היה ממש ממש טוב בזה. הוא עשה את זה לכולן", היא אמרה. "היו לו הרבה אמירות בסגנון 'אני מדבר גם עם גווינת' לגבי הסרט הזה'. אחת מהשורות הקבועות שלו הייתה שרנה זלווגר ואני שכבנו איתו כדי לקבל תפקידים. לא היו לו שום גבולות. אפילו כשזה היה נוגע לטובות מיניות, הוא עדיין היה מנסה לסכסך בינינו".

 

זו לא הפעם הראשונה שת'רון מגיבה על ההאשמות הרבות כלפי וויינשטיין. באוקטובר 2017 היא פירסמה פוסט אינסטגרם בנושא, וכתבה: "הנשים שחשפו את ההתעללות הן אמיצות וגיבורות, ולמרות שלי לא הייתה חוויה אישית כזאת עם הארווי וויינשטיין, לצערי אני לא יכולה להגיד שאני מופתעת. התרבות הזאת תמיד הייתה קיימת, לא רק בהוליווד אלא מסביב לעולם. הרבה גברים בעמדות כוח התחמקו מעונש יותר מדי זמן. אנחנו לא יכולים להאשים כאן את הקורבנות. הרבה מהנשים האלה הן צעירות, רק מתחילות בתחומן, ואין להן את היכולת להתנגד לגברים עם כל כך הרבה השפעה, הרבה יותר גדולה משלהן".