"המגדלור" הוא סרט חדש בבימויו של רוברט אגרס, שיערוך בחודש הבא הקרנת בכורה במסגרת פסטיבל קאן, ושהוגדר על ידי יוצריו כ"סיפור אימה ופנטזיה שמתרחש בעולם המיתוסים של יורדי הים". לעומת זאת, תרשו לנו להתנבא ולומר שתזכרו אותו דווקא כסרט האימה ההוא בשחור-לבן, שגרם לרוברט פטינסון להיראות כאילו עברו עליו כמה ימים, שלא לומר שבועות וחודשים, קשים במיוחד. המראה של פטינסון נחשף אתמול בפוסט של חברת ההפצה A24, המתמחה בסרטים קטנים ואיכותיים, והיתה אחראית בעבר להצלחתם של "ליידי בירד", "אור ירח" ו"תורשתי".

אגרס וחברת ההפצה לא מסרו פרטים נוספים על עלילת "המגדלור", אולם ניתן לומר בזהירות שהשילוב בין פסטיבל קאן, צוות השחקנים (ווילם דפו מגלם תפקיד ראשי נוסף בסרט) והעובדה שמדובר בבמאי שרקח את סרט האימה "המכשפה" ב-2015 מעורר ציפיות רבות וגבוהות בקרב חובבי האימה.

דפו ופטינסון העצימו את אווירת המסתורין שגם ככה אופפת את הסרט, ובשיחה עם מגזין Interview  מחודש נובמבר, הם סיפרו שצילומי "המגדלור" סחטו אותם עד הטיפה האחרונה. הבנתם? כי זה סרט שמתרחש ליד הים. דפו אמר "כשצילמנו את 'המגדלור', התנאים היו קשים כל כך, שכמעט לא דיברנו מחוץ לצילומי הסצנות", ופטינסון הודה שלא הבין את התסריט לסרט. השניים התייחסו גם לסצנה ספציפית שהתגלתה כתובענית במיוחד. "אתה זוכר שהתיזו עלינו מים וזה צרב נורא? הדברים האלה פשוט לא עוזבים אותך", אמר דפו באותו ראיון, ופטינסון השיב "זה הכי קרוב שהגעתי ללהחטיף אגרוף לבמאי. עם כל האהבה ל(אגרס), היתה נקודה שצילמתי חמישה טייקים של הליכה על החוף, ואחרי זמן קצר חשבתי 'מה לעזאזל קורה פה? אני מרגיש שאתה מתיז לי אש על הפנים מתוך צינור'. והוא ענה 'אני באמת מתיז לך אש על הפנים'. זה היה סוג של עינוי".

נוסף על "המגדלור", בשנה הקרובה נקבל גם סרטים חדשים של יוצרים נוספים בז'אנר האימה העצמאית (כלומר, סרטי אימה שמופקים מחוץ לבתי ההפקה הגדולים ולא קשורים לשום מותג ותיק). ג'ניפר קנט, שביימה את הלהיט המבעית "באבאדוק" צפויה להוציא השנה סרט חדש, וכך גם ארי אסטר, שביים את "תורשתי".