אין תמונה
אדי רדמיין ופליסטי ג'ונס ב"תיאוריה של הכול"

גילום דמותו של סטיבן הוקינג בסרט "התיאוריה של הכול", אולי יעניק לאדי רדמיין את פרס האוסקר, אבל בינתיים רדמיין מסתפק בהישג לא פחות מחמיא – פרגון מהאדם אותו הוא שיחק.

לפני שצפה בסרט שמבוסס על חייו, הוקינג הזהיר את רדמיין שהוא הולך להביע את דעתו הכנה על הסרט, "לטוב ולרע". כעת נראה שדעתו של הוקינג נוטה לצד החיובי של הסקאלה. על פי מגזין "וריאטי", הוקינג דמע במהלך ההקרנה ואחר כך סיפר ליוצריו שהוא באמת הרגיש כאילו הוא צופה בעצמו.

כמחווה של רצון טוב העניק הוקינג את קולו הממוחשב לטובת דמותו ההוליוודית. יוצרי הסרט סיפרו כי בהתחלה "בזבזנו זמן וכסף בניסיון ליצור מחדש את הקול שלו, אבל לא הצלחנו". עכשיו מסתבר כי המאמצים היו לשווא והוקינג נהנה כל כך מהסרט שהוא החליט לתת ליוצרים אפשרות להשתמש במכשיר שמדובב אותו בחיים האמתיים. "יש בזה תסכול תמידי", סיפר רדמיין על הניסיונות של היוצרים לחקות את קולו של הוקינג. "זה החלום של כל שחקן, להתקרב לאמת". את הפרטים המלאים על המערכת עצמה, אפשר למצוא גם באתרו של סטיבן הוקינג.

התיאוריה של הכול, יצא לאקרנים בארצות הברית ובישראל בסוף השבוע האחרון. עד כה הרוויח הסרט יותר מ-23 מיליון דולרים וכבר הספיק לכסות את עלות ההשקעה שמוערכת ב-15 מיליון דולר.