ג'וש ברולין (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
יעבור לשחור? ג'וש ברולין|צילום: Jason Merritt, GettyImages IL
"איש הפלדה", הריבוט המוצלח (קופתית לפחות) של סופרמן, עדיין מציג בבתי הקולנוע ברחבי העולם, אבל באולפני וורנר כבר מסתכלים קדימה לקראת סרט ההמשך. כזכור, בכנס קומיק קון הכריזו הוורנרים כי לא יהיה מדובר בעוד מאותו דבר רק ביותר גדול,  כמו ברוב ההמשכונים, אלא בסרט שיבוסס על קומיקס אפל מאת פרנק מילר שבו באטמן וסופרמן הם יריבים. בכך ניתן האות לחזרתו של איש העטלף למסך הגדול לראשונה מאז סיום הטרילוגיה הנהדרת של כריסטופר נולאן.

על אף שנותרו עוד שנתיים עד לתאריך ההפצה הרשמי, המרוץ לתפקיד האביר האפל נמצא כבר בהילוך גבוה. סניידר, על פי הדיווחים, מעוניין לאייש את התפקיד בשחקן בטווח הגילאים שבין סוף שנות ה-30 לתחילת שנות ה-40 לחייו. לפי הקריטריונים האלה מסתמנת רשימה אקסקלוסיבית במיוחד של מועמדים שרואים את עצמם כמועמדים לרשת בתפקיד את כריסטיאן בייל.

על פי ההוליווד ריפורטר הפייבוריט לתפקיד בשלב זה הוא ג'וש ברולין (46). ברזומה של ברולין ניתן למצוא מועמדות לאוסקר על "ארץ קשוחה" וכן השתתפות בסרטים כמו "אומץ אמיתי" ו"גנגסטר אמריקאי", בחורף הקרוב הוא צפוי לככב בעיבוד המחודש ל"אולדבוי" של ספייק לי. מועמדים בולטים נוספים הם ג'ו מנג'ינלו (36), כוכב "דם אמיתי", ריצ'רד ארמיטג' הבריטי (32), שמככב בתפקיד ת'ורין ב"הוביט" של פיטר ג'קסון, ולא אחר מאשר ריאן גוסלינג (32) שאמנם לא ממש תואם את דרישות הגיל של סניידר, אבל מעורר הרבה התרגשות בקרב מעריצים.

אין תמונה
שימוש חדש לריבועים? ריאן גוסלינג
בוורנר מעוניינים לסיים את הליהוקים לסרט החדש בשבועות הקרובים, כשהצילומים עשויים להתחיל כבר בחודשים הראשונים של 2014. 

>> באטמן או לאניסטר? מי הכי עשיר בקולנוע, בספרות ובטלוויזיה?
בואו לפייסבוק שלנו