תראו, בדרך כלל לא היינו מתעכבים על ידיעת ליהוק לסרט חדש של ג'ניפר לופז. לא כי יש לנו משהו אישי נגדה, אלא פשוט משום שהסרטים של לופז לא תכופים מספיק, וכשהיא כבר מפרגנת לנו איזה סרט חדש באורך מלא, מדובר בקומדיה זניחה עם עלילה שחוקה. סליחה על ההשחרה, אבל אתם יודעים שאנחנו צודקים. למרות כל הנ"ל, נחרוג ממנהגנו ונספר לכם בהתלהבות על הסרט "Hustlers" בכיכובה של לופז, סיפורן של חשפניות לשעבר ועובדות במועדוני חשפנות בהווה, שחוברות יחד כדי להוציא לפועל מעשה נוכלות נגד הלקוחות העשירים שלהן, אנשי עסקים מוול סטריט. 

עלילת הסרט מבוססת על כתבה שהתפרסמה במדור התרבות של "ניו יורק מגזין" בסוף 2015, תחת הכותרת "הנוכלות במועדון סקור'ס", וחשפה (סליחה) את סיפורן של סמנתה ורוזי, שעבדו שתיהן כחשפניות בניו יורק בתחילת שנות האלפיים. כשהבינו שלמרות קריסת שוק ההון, אנשי עסקים אמידים מוול סטרייט עדיין מגיעים מדי שבוע ומבזבזים במועדונים בהן עבדו אלפי ועשרות אלפי דולרים, הן הבינו שביכולתן להרוויח עוד מהלקוחות הנאלחים. הן התמקדו בגברים ה"גרועים" ביותר - אלה שהתייחסו אליהן רע ודיברו לא יפה אל הבנות במועדוני החשפנות, והחלו להציע להם סמים, שסיפק בן זוגה של חשפנית שלישית בשם מרסי. כשהם תחת השפעת הסמים, רוזי וסמנתה היו שולחות את הגברים למועדוני חשפנות שהציעו להן את תנאי העבודה הטובים ביותר, ואת האחוזים הגבוהים ביותר מהכסף שהוציאו הלקוחות - ועודדו אותם להוציא עוד ועוד כסף.

כל זה מרתק, לא נכחיש, אבל חכו עד שתשמעו מי מיועדות לגלם את היזמיות הממולחות הללו. אל לופז, שתגלם את התפקיד הראשי, יצטרפו הראפרית קארדי בי (שהתפרנסה בעבר מחשפנות); קונסטנס וו ("חמוץ מתוק", "עשיר בהפתעה"); זוכת האוסקר מרסדס רוהל; טרייס ליסט (שחקנית ואקטיביסטית טרנסג'נדרית ששיחקה תפקיד אורח מתמשך ב"טרנספרנט"); כוכבת הילדים לשעבר ובוגרת "מלכות הצעקה", קיקי פאלמר ושני השמות שגרמו לנו להגיד "מה?!" בקול הרם ביותר - כוכבת "ריברדייל", לילי ריינהארט ופאקינג ג'וליה סטיילס. אם זה לא צוות השחקניות האקלקטי והיפה ביותר שראיתם בחייכם - מה כן?

את הסרט, שצילומיו צפויים להתחיל בשבוע הבא, כתבה ותביים לורין סקפריה ("אמא מתערבת", "דרושה חברה לסוף העולם"). לופז תחבוש בו כובע נוסף, וגם תשמש לו כמפיקה בפועל. וכפי שאנחנו מכירים אותה ואת פועלה, הכובע הזה יהיה יפהפה.