סופרים את הימים עד לצאתו של "הנוקמים: סוף המשחק"? אז הנה טיפ מאיתנו - אל תתקרבו לטוויטר או לרדיט עד לצאתו של הסרט. למרות שהאולפנים השקיעו מאמצים על מנת שקטעים מהסרט לא ידלפו לפני צאתו, חמש דקות שלמות מהסרט דלפו לרשת, וכבר מופצות לכל עבר ברשתות החברתיות.

מצפייה בקטע, ניכר שמדובר בצילומים מתוך הקרנה רשמית ולגיטימית לסרט. כלומר, מי שהדליף הוא אדם שרשאי היה לצפות בסרט, והחליט לצלם את המסך מהטלפון הנייד כשהוא מסתיר אותו בין המושבים שלפניו. לכן הסרטון איננו באיכות גבוהה, אבל בהחלט אפשר להבין ממנו מה מתרחש על המסך. לא ידוע מי הדליף ובאיזו הקרנה מדובר, אבל הכתוביות של הסרט מופיעות בערבית.

אז מה בדיוק קורה שם? לא מדובר בחמש דקות רצופות של הסרט, אלא קטעים של כמה שניות בכל פעם, כך שקשה להשלים מהן עלילה קוהרנטית. בגדול, כמי שצפו בקטע, אנחנו יכולים רק לפרש ולומר שאין באמת שום סיבה לצפות בקטעים שהודלפו, כי במקרה הטוב הם סתם מנותקים מהקשר ובמקרה הרע - מספיילרים. הספוילרים אמנם לא רבים, אבל הם די רציניים, וכוללים את גורלן של כמה דמויות וגם חלקים משמעותיים מסוף הסרט. עותקים רבים שעלו לחשבונות טוויטר הוסרו על ידי המחלקה המשפטית של דיסני ומארוול, וכך גם חלק ניכר מהגרסאות שפורסמו ביוטיוב, אבל מי שיחפש את ההדלפה באתרי ההורדות ומנועי החיפוש הפיראטיים - לא יתקשה למצוא את מבוקשה.

האחים רוסו, שביימו את הסרט, פירסמו מכתב שקורא למעריצים שלא הצליחו להתאפק לא להרוס לכל השאר, תחת ההאשטג DontSpoilTheEndgame#. את המכתב הם מיענו ל"מעריצים הכי טובים בעולם" וכתבו: "אנחנו, וכל מי שהיו מעורבים ב'סוף המשחק', עבדנו ללא הפסקה בשלוש השנים האחרונות, כדי להביא לכם סיום מפתיע ומרגש לסאגה הזאת". "מכיוון שרבים מכם השקיעו את הזמן, את הלב ואת הנשמה בסיפורים האלה, אנחנו מבקשים את עזרתכם. כשאתם צופים ב'סוף המשחק', בבקשה אל תספיילרו אותו לאחרים, באותו אופן שלא הייתם שיספיילרו לכם. זכרו, ת'אנוס עדיין דורש את שתיקתכם".