שחקנים שמטנפים על התפקידים שגילמו זה לא עניין חדש בהוליווד, למרות שעדיין יחסית נדיר. בכל זאת, אף אחד לא רוצה לגמור כמו קתרין הייגל, שאחרי שירקה לבאר ההוליוודית ממנה היא שותה וליכלכה על הסרט "הדייט שתקע אותי" בו היא כיכבה, הקריירה שלה החלה מעט לצלוע.

אבל כשאת מגי סמית', שחקנית אגדית שרוב הקריירה שלה כבר מאחוריה, כנראה שאת יכולה להרשות לעצמך ללכלך אפילו על אחד התפקידים הכי משמעותיים של הקריירה שלך. סמית' החלה לשחק בשנות החמישים ומאז הופיעה בעשרות סרטים וסדרות, זכתה בשני אוסקרים וגילמה את התפקיד הזכור של ויולט קרולי ב"אחוזת דאונטון" ושל פרופסור מינרווה מקגונגל בסדרת סרטי "הארי פוטר".

למרות ששני התפקידים האלה פירנסו אותה היטב במהלך העשור האחרון, מתברר שסמית' לא בדיוק התלהבה מהם. בראיון חדש לאתר ES, סמית' לא דופקת חשבון לאף אחד, ומדברת באופן מאוד גלוי על התפקידים המפורסמים האחרונים שלה, וגם על ההחלטה שלה להיכנס לתחום המשחק מלכתחילה. "אם להיות כנה, אין לי מושג מאיפה הגיע הדחף הזה", היא אומרת על החלטתה להתחיל לשחק בצעירותה.

"אני מלאת הוקרה מעומק לבי על ההתפקידים ב'הארי פוטר' ו'אחוזת דאונטון', אבל אי אפשר לקרוא להם מספקים. לא באמת הרגשתי ששיחקתי בדברים האלה", אמרה סמית'. יכול להיות ששחקנית פחות ותיקה מסמית' הייתה מסתבכת בעקבות אמירות מהסוג הזה, אבל יש לנו תחושה שעם הגיל, הניסיון וההערכה שהיא צברה בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה, אין לה מה לדאוג, והיא גם יכולה לפרוש בנוחות ממשחק בשלב הזה, אם היא תבחר בכך. מה שכן, יוצר "אחוזת דאונטון" כבר אימת את השמועות שיש בתכנון סרט נוסף, כך שיכול להיות שהיא תאלץ לחזור לאחד התפקידים הלא מספקים האלה בקרוב.