מיליוני מעריצים צפו אתמול בטריילר הראשון ל"וונדר וומן 1984", הסרט המצופה של 2020, ונדמה שלרגע אחד העולם עצר מלכת. הטריילר הוקרן אמש לראשונה בכנס "קומיק-קון" הברזילאי, בו גם נכחה גל גדות, ונתן הצצה לסרט המדובר.

כפי שכבר ציינו, המעריצים שמחכים לסרט (שהיה אמור לצאת לאקרנים ב13.12.19) כבר הרבה זמן לא הצליחו להסתיר את התרגשותם מהטריילר. "צפיתי בטריילר חמש פעמים בשעה האחרונה. זה כל כך טוב!", כתבה מעריצה אחת. מעריץ נוסף ציין: "הטריילר נראה פי אלף יותר טוב מזה של הסרט הראשון, וזה אומר הרבה כי הטריילר ההוא היה מדהים". מעריצה אחרת לא יכלה להכיל את רגשותיה ופשוט צייצה: "אעאעאעאעאעא".

הגולשים לא נותרו אדישים לחזרתה של גדות אל המסך הגדול. "גל גדות פשוט מהממת בשיריון המוזהב", כתבה אחת המעריצות. "גל גדות כל כך יפה בטריילר, היא נולדה כדי לשחק את גיבורת העל האייקונית הזאת", כתבה מעריצה אחרת. מעריץ נוסף הודה: "אני רוצה להיות וונדר וומן כשאני אהיה גדול". מעריץ נלהב סיכם: "הטריילר נראה כל כך טוב אלוהים! אף פעם לא חיכיתי ככה לסרט על גיבורי על".

כפי ששמו מסגיר "וונדר וומן 1984" ייקח את דיאנה מהשוחות של מלחמת העולם הראשונה למלחמה הקרה בין הארצות הברית וברית המועצות. הטריילר סיפק מבט חטוף לכמה מסצנות האקשן בסרט, הצופים התלהבו במיוחד מהחלק בו וונדר וומן לופתת ברקים בלאסו ומתנדנדת מאחד לשני.

בנוסף, הטריילר הציג בזריזות גם את הנבלים שצפויים לאמלל את דיאנה: ברברה מינרווה (קריסטן וויג) המכונה "הצ'יטה" ו-וונדל סאבאג' העוצמתי והמסתורי בגילומו של פדרו פסקל ("משחקי הכס"). אה, כן, ולמרות שבסוף הסרט הקודם, סטיב טרבור (כריס פיין) מצא את מותו, הוא ישוב ובגדול לסרט ההמשך.