רק לפני שנים אחדות לנה דנהאם הייתה האשה שיש לה הכל: תכנית טלוויזיה מצליחה ועטורת שבחים ("בנות"), הערכה מקצועית, פרסום עולמי, ובן זוג חלומי ומתוק. בשנה האחרונה ספגה דנהאם ביקורת על ניסיונות ההגנה שלה על תסריטאי "בנות" שהואשם באונס, הסדרה עצמה סיימה את חייה בשיבה טובה וכעת ספגה היוצרת הצעירה מכה נוספת. האתר "אנטרטיימנט וויקלי" פרסם היום כי דנהאם ובן זוגה, המוזיקאי ג'ק אנטונוף, החליטו להיפרד אחרי יותר מחמש שנים ביחד.

נציגי שני הצדדים אישרו את דבר הפרידה לאתר " PEOPLE", ואחת ממערכות היחסים היציבות בהוליווד הגיעה לסיומה העצוב. השניים נפגשו בשנת 2012 בבליינד דייט שאורגן על ידי אחותו. זמן קצר לאחר הדייט המוצלח, השניים עברו לגור יחדיו בביתה של דנהאם בברוקלין. במהלך מערכת היחסים שלהם, הם שיתפו פעולה בפרויקטים משותפים, כאשר בין השאר, דנהאם השתתפה בקטעי "ספוקן-וורד" באחד מהאלבומים של להקתו של אנטונוף.

בחודש יוני האחרון סיפר אנטונוף לאתר " PEOPLE" כי החיים המשותפים עם יוצרת "בנות" הם "די נורמליים ביומיום". הוא תיאר את מערכת היחסים כשני אנשים "שמנסים לתמוך אחד בשנייה ומנסים למצוא משהו חדש ומרגש לארוחת ערב". לאורך השנים הזוג הצית כמה שמועות על אירוסים, למרות שבעבר אמרו כי לא יתחתנו עד שנישואים חד מיניים יהיו חוקיים בכל ארה"ב. ביום החלטת בית המשפט העליון בארה"ב, שאישרה את הנישואים החד מיניים ברחבי המדינה, היא אמרה שהיא הרגישה לחץ רב "פשוט לעשות את זה באותו היום". עם זאת, היא אמרה שהזוג רוצה "לחכות לרגע בו נרגיש התרגשות לגבי החתונה".

אנטונוף גם אמר בעבר כי הם מחכים לרגע הנכון: "קשה לדמיין מתי יגיע הרגע הנכון, כי הדברים כל כך מטורפים כרגע. זה פשוט נראה כמו הדבר הכי כיף בעולם. לא פגשתי אנשים שיש להם ילדים ושלא הסתכלו לי בעיניים כאילו, 'זה הדבר הכי טוב שקרה אי פעם'".

דנהאם גם היא לא נשמעה לחוצה למסד את הקשר, ובראיון לאלן דג'נרס לפני כשנתיים אמרה: "אני מתכוונת, יש לנו כלב ביחד. יש לנו בית משותף. אבל עניין החתונה הוא עדיין סיפור גדול". היא הוסיפה כי היא תתרגש מאוד להתחתן עם בן זוגה "בשלב מסוים".

לא ידוע מה גרם לפיצול, אך ליבנו הדואב עוד לוחש תפילה קטנה שהזוג החמוד יחזור, יתחתן ויביא עשרות ילדים מבריקים ושנונים. רק לפני חודשים ספורים פרסמה התסריטאית והשחקנית תמונה שלה הולכת יד ביד עם אנטונוף, וכתבה: "הי ג'ק אנטונוף זוכר את זקן הדיכאון המוזר שלך? זוכר כמה הוא הכניס אותי לדיכאון? הווייב שלך היה מאוד 'להתגרש מאהבת נעורי, להיכנס לכל עניין הסיגרים וכאלה'. כל כך שמחה שהשלב הזה מאחורינו. כל כך שמחה שהיינו יחד מספיק זמן כדי שיהיו לנו שלבים ותקופות. אני מתגעגעת אליך. תחזור הביתה בקרוב".

mako תרבות בפייסבוק