לצופי המחזמר "שיער", שהגיעו להצגה בתיאטרון הקאמרי אמש, ציפתה הפתעה. הרמז הראשון היה ספסל שהוכנס מצד ימין של הבמה – ספסל שנראה לעין הבלתי מזוינת כחלק מהתפאורה, אך בדיעבד התברר שהוא הוכנס לפני הזמן. מי שהסגיר את הפדיחה היה זהבי, שבאמצע הסצנה פלט בפליאה: "אה, ספסל". היי, זה לא היה בפעם הקודמת. חלק מהשחקנים צחקו, אך המשיכו כרגיל. אבל שתי דקות לאחר מכן, איש צוות הופיע בצד השמאלי של הבמה, עצר את ההצגה והורה לשחקנים לרדת מהבמה.

לפני שהקהל המופתע הספיק להבין מה קורה, עלה לבמה המפיק חיים סלע, התנצל על התקלה והודיע שההצגה תמשיך מיד. ואכן, ההצגה המשיכה, ומיי פיינגולד פצחה בשירת "אקוואריוס". בשלב זה, פיינגולד והשחקנים שאיתה ניצבו מאחורי מסך, שהתחיל לעלות לאיטו ולחשוף את הסצנה. רק שהמסך נתקע בערך באמצע הדרך, והשחקנים המשיכו להיות מוסתרים עד לאמצע השיר. אחרי כמה דקות, שבהן הקהל התחיל לצחוק במבוכה, ההצגה שוב הופסקה.

ההצגה עצרה למשך דקות ארוכות, והקהל כבר החל להתלחשש על הסיכוי להמשך ועל התשלום לבייביסיטר. אבל בתיאטרון כמו בתיאטרון – ההצגה חייבת להימשך. המפיק סלע שוב עלה לבמה, ושוב הודיע שההצגה נמשכת. הוא אף הבטיח שהקהל עומד לחוות "חוויה מיוחדת", בה ייחשפו הצופים לחלקים מאחורי הקלעים שבדרך כלל לא נראים בהצגה (מן הסתם). וכך אמנם היה.

מתיאטרון הקאמרי נמסר: "התקלה אירעה בעקבות החלפת הצוגים, מוטות הברזל והכבלים עליהם תלויים מרכיבי התפאורה. לפני כשבועיים החלפנו לצוגים חדשים מהולנד ואתמול חווינו תקלה כזאת בפעם הראשונה. התקלה טופלה ואנו כמובן מקווים שהמערכת תמשיך לעבוד טוב ללא תקלות. לא נצפתה כל סכנה לשחקנים והוחלט להמשיך עם ההצגה. כמו כן, מפיק ההצגה בפועל, חיים סלע, עלה לבמה, התנצל על התקלה והודיע שההצגה תימשך כרגיל, והשחקנים נתנו מעצמם מעל ומעבר כדי להעביר את ההצגה כמו שצריך".

אני, אגב, צפיתי אמש בהצגה כבר בפעם השנייה, ויכולה להעיד שלא הרגשתי בהבדל. למעשה, ההצגה הייתה אפילו יותר מהנה ומרגשת משהייתה בפעם הקודמת.