בלייק לייבלי וריאן ריינולדס בהחלט לא זרים לגילויי חיבה פומביים: השניים מנהלים מערכת יחסים שלמה ברשתות החברתיות כאשר הם מגיבים זה לזה, משתפכים זה לזה וגם צוחקים זה על זה, וזאת כמובן במקביל לנישואים שהם מנהלים בחיים האמיתיים ולשתי הבנות שהם מגדלים. אלא שזה כנראה לא מספיק להם, כי הם צריכים לפרגן אחד לשני גם מעל מסכי הקולנוע, ועוד לעשות את זה בסוד, מה שמכריח אותנו לכתוב כתבות בנושא. עד מתי, בליי וריאן, עד מתי?
מי שצפה בסרטה החדש של לייבלי, "בקשה מסתורית" זוכר בוודאי את הסצנה בה היא מלמדת את חברתה, בגילומה של אנה קנדריק, איך מכינים את המרטיני המושלם. את המרטיני הנ"ל היא מכינה עם ג'ין מיוחד, שנושא את התווית של מזקקת Aviation Gin. הפלא ופלא, המותג Aviation שייך באופן חלקי לריינולדס. ומתברר שלא מדובר בפרסום סמוי מטעמו אלא ב"מחווה" של בת זוגו, שביקשה מבמאי הסרט פול פיג לשלב את הבקבוק בצילומים.
"בזמנו ניסיתי להשתמש במותג אחר", אמר פיג ("מסיבת רווקות") בראיון, "ובלייק פתאום אמרה: 'היי, לריאן יש ג'ין שהוא ממש אוהב!'. היא ממש אהבה את החברה ואת כל מי שמעורב בה, ולא הייתי משתמש בזה אם לא הייתי אוהב את איך שזה נראה על המסך. אבל באמת שחשבתי שהבקבוק הזה נראה פנטסטי". עד כאן נשמע נטול משוא פנים לחלוטין, נכון? "למען האמת, לא הבנתי את רמת המעורבות של ריאן במותג", הבהיר הבמאי "אבל אני חושב שזה נהדר, בגלל שזה ג'ין באמת טוב!". שוב, חברים, כשאתם מתאמצים כל כך להוכיח לנו שהכל קול - אתם יוצאים הכי פחות קולים שאפשר.
ריינולדס רכש את "Aviation Gin" בחודש פברואר האחרון מתוך כוונה לקחת בה חלק פעיל. "אני חושב שזה הג'ין הטוב ביותר על פני כדור הארץ", אמר באירוע של החברה לפני חודש, "ואני חושב שיותר ויותר אנשים שותים ג'ין. יש לנו קמפיין שיווק אגרסיבי שמגובה במוצר נהדר". ריינולדס הודה כי קיבל השראה מג'ורג' קלוני, שהיה הבעלים של מותג טקילה בשם Casamigos, והספיק למכור אותו בשנה שעברה תמורת קרוב למיליארד דולר. "הוא בטח עשה את זה מסיבות אחרות משלי, כי כולנו מאוד נלהבים לגבי זה אבל בגוונים אחרים. אני יודע מה מניע אותי ומה אני אוהב במותג, אז אני לא ממש צריך סיבות מעבר לזה". אלמלא היית חלק מאחד הזוגות הכי מתוקים בהוליווד, היינו חושבים שיש לך מניע נסתר, מר ריינולדס.