היי מושיק, ראינו את הקליפ/פרסומת ששחררתם אתמול בריפיט כבר אינספור פעמים.

"אה, ריפיט זה טוב, אני אוהב"

אז ספר לנו איך הדבר המדהים הזה הגיע לאוויר העולם.

"רציתי מצד אחד להראות שאינסטבלוק נוגע לכולם, ילדים, זקנים, חיילים, צעירים. זה באמת מוצר שמדבר לכולם, שהוא מאוד מאוד אישי. ובגלל שעשינו כבר כל מיני קמפיינים ויראליים בעבר, ובגלל שבסופו של דבר מה שמייחד אותו ומבדיל אותו מכל מיני חיקויים שצצים וקמים, זה החתימה שלי מאחורה. רצינו איכשהו גם שאני אוביל את הקמפיין וגם שיהיה בו עוד כל מיני דמויות. בגלל שאני קנאי החלטתי לוותר על כל מיני דמויות, ולעשות אותן אני".

הייתה לך איזו משאלה כמוסה לעשות כל מיני דמויות, להתאפר ולהתחפש?

"קודם כל אני חולה על זה, אני רק מחפש סיבה לשים נעלי עקב ופאה, או ללבוש מדים של חייל".

ומי כתב את השיר ועשה את כל ההפקה המטורפת הזאת?

"'Filma' זאת חברת הפקות שאני עובד איתה, שעשו לי גם את הפרסומת הקודמת של אינסטבלוק, וגם את הקליפ שעשיתי לכבוד 50 אלף עוקבים, וגם את הקליפ שעשיתי בהישרדות ל"לפעמים". אורן סולו ולירון אבניר, שני אנשים מוכשרים בקריאייטיב יחד בנו איתי את הרעיון הזה והפכו את הדבר הבלתי אפשרי הזה לאפשרי, כי באמת להפיק את זה ולצלם את זה, להכניס ביום צילום אחד את כל הדבר הזה...".

ביום צילום אחד?!

"כן, משימה בלתי אפשרית. לקחנו את קרן אסף, שהיא מאפרת של ארץ נהדרת, שאמרה שזה בלתי אפשרי לעשות את זה ביום אחד, ואת הילה עזרא הסטייליסטית שאמרה שזה בלתי אפשרי ביום אחד. וכאילו, כולם רק אמרו איך זה לא יכול לקרות, ובסוף סיימנו שעה וחצי לפני הזמן".

וואו. כמה לוקים החלפת ביום הזה?

"יש שם עשר דמויות".

אז כל היום החליפו לך איפור ותלבושות, זה לא היה קשה?

"היה הכי כיף בעולם, ומצחיק, ולהסתובב בקניון עם הבגדים האלה זה היה פיפי".

מי חשב על הקאצ' פרייז "היא תעוף על זה"?

"זה היה לירון אבניר, הוא כתב את רוב המילים של השיר, הגאון הזה".

זה יהיה המוטו החדש של החברה?

"ברור, אף פעם לא ראיתי דבר מושלם כזה".

איזו מן הדמויות היה הכי כיף לשחק?

"הדמות של אמא של עדן פינס, המתולתלת ברכב, זה פיפי. גם היה לה את העקבים הכי גבוהים".

גובה העקבים זה משהו חשוב?

"ברור, זה הכי חשוב".

ויש לך תכניות לממש עוד מכישרון המשחק שראינו פה?

"אני קורא למלהקים, במאים, שחקנים חולים שלא יכולים להגיע לתיאטרון באותו יום, שיפנו אלי ואני אבוא לעשות את התפקיד שלכם".

הסוף קצת אפל, פתאום יש מוות, התקף לב.

"לא, זה לא התקף לב, היא התעלפה מהתרגשות".

אז לא נשקפה סכנה לחייה?

"חס וחלילה, כולם בריאים. האישונים נשארו פתוחים, זה היה חשוב".

קיבלת תגובות?

"תגובות מעולות, אנשים עפים על זה ומשתגעים על זה, ואומרים שהם אף פעם לא ראו דבר מושלם כזה".

ויש כבר הרבה צפיות?

"באינסטגרם יש הרבה, בפייסבוק זה עוד זז לאט אבל אני מאמין שעד סוף השבוע נגיע ל... רבע מיליון".

יפה. אנחנו ממש אהבנו.

"זה נורא נורא כיף לעשות תוכן לעצמך, ומכל הדברים שיוצא לי לעשות, כל פעם שאני מייצר לעצמי אז אין לי קווים אדומים, אני זורם עם מה שבא לי, אני אוהב לעשות צחוק מעצמי, אני נהנה מזה ברמות".

היה גם את קליפ המאה אלף עוקבים האגדי.

"חמישים אלף, זה היה חמישים אלף".

אה נכון, סליחה.

"כשיהיה מאה אלף אתה לא תתבלבל. חכה חכה שיהיה מאה מה יהיה, אמאל'ה".