תקנון לפעילות LOVE BOX
הגדרות
"השירות" מהות השירות הוא קו היכרויות טלפוני.
"מקבל השירות" משתמש בשירות שהינו מעל לגיל 18.
"קשת" שידורי קשת בע"מ.
"ספק המערכת" טלטאץ' תקשורת בע"מ
"נותן השירות" קשת וספק המערכת
- 1. פרשנות
2. הפעילות - כללי
- 3. עלות השירות- סך של 50 אג' לדקת שיחה בתוספת זמן אויר.
- 4. תנאים כללים
1.1. החלוקה לסעיפים וכותרות הסעיפים הינה לשם נוחיות בלבד ולא תשמש לצרכי פרשנות.
2.1. תנאי לקבלת השירות כי מקבל השירות בן 18 שנים לפחות. בעצם קבלת השירות, מצהיר מקבל השירות כי הינו בגיר, ורשאי לקבל על עצמו את תנאי תקנון זה.
2.2. מקבל השירות יוכל להתקשר לקוי טלפון שמספרם יפורסם במדיות השונות (קוי 1-900).
2.3. מקבל השירות יוכל להאזין לתיבות קוליות רלוונטיות בהתאם לבחירתו ובהתאם להוראות המערכת ליצור קשר טלפוני עם משתמשים אלה. כך בין היתר, יוכל מקבל השירות לפתוח תיבה קולית ולהקליט בה את הפרטים הרלוונטיים בעיניו לצורך ההיכרות, לקבל פרטים אודות מקבלי שירות נוספים וליצור עימם קשר באמצעות המערכת, וכן יוכל ליצור קשר בזמן אמת עם משתמשים אחרים הנמצאים באותה עת על הקו.
4.1. מקבל השירות מאשר ומצהיר המשתתף כי קרא את התקנון ומקבל על עצמו את הוראות התקנון וגם אם לא קרא את התקנון מסכים מקבל השירות כי תקנון זה יחול עליו ויחייבו לכל דבר ועניין.
4.2. נותן השירות אינו מתחייב שהשירותים לא יופרעו, יינתנו כסדרם או בלא הפסקות, יתקיימו בבטחה וללא טעויות, ויהיו חסינים מפני נזקים, קלקולים, תקלות, מחיקות או כשלים - והכל, בחומרה, בתוכנה, בקווי ובמערכות תקשורת, אצל מפעילת השירות או אצל מי מספקיה.
השימוש בשירות ובתכנים ניתן לשימוש כמות שהוא (AS IS) בהתאם להחלטת מפעילת השירות, ולא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי מפעילת השירות בגין תכונות השימוש, המגבלות או התגובות שיעורר הפרסום בשירות ובמכשירי הקצה. השימוש, איפוא, בתכנים המוצגים בשירות ובמכשירי הקצה ובאפשרויות השירות, יעשה על אחריותך הבלעדית והמלא המשך הפעילות, לרבות מספר ימי הפעילות אשר בהן תתנהל הפעילות, ייקבעו על ידי קשת על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא זכות ערעור.
4.3. נותן השירות רשאי להפסיק ו/או לבטל את הפעילות ו/או לשנות את תנאיה (שינויים סבירים) בתקנון זה, מכל סיבה שהיא, על פי שיקול דעתו הבלעדי.
4.4. כל הזכויות בגין התכנים המושמעים במערכת שמורות לנותן השירות. חל איסור מוחלט להקליט או להעתיק את תכניה או חלקם ו/או את הרעיון העומד בבסיס המערכת או את חלקו.
4.5. נותן השירות רשאי לסגור את השירות ולשנות מעת לעת את מבנהו, זמינותו של השירות והתכנים הניתנים בו וזאת ללא צורך להודיע לך על כך מראש. לא תהיה למקבל השירות כל טענה, תביעה או דרישה כלפי מפעילת השירות בקשר לכך.
4.6. נותן השירות רשאי להשתמש בפרטים שימסור מקבל השירות ובמידע שתאסוף אודות דפוסי שימושך בשירות - לצורך שיפור השירותים שהיא מציעה, וכן תוכל לשמור את נתוני השיחה ובכללם מספר הטלפון ממנו חייגת, ליצירת קשר אתך במקרה הצורך, או לצורך ניתוח סטטיסטי
4.7. בכל בעיה מקבל השירות מוזמן להתקשר לשירות הלקוחות במספר 0547233233.
4.8. מקבל השירות ישפה את נותן השירות, עובדיו, מנהליו, בעלי מניותיו או מי מטעמם בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם - ובכלל זה שכ"ט עו"ד והוצאות משפט - עקב הפרת תנאי השימוש בתקנון.
- 5. התוכן המועלה לשירות
5.1. מקבל השירות אחראי לנכונות התוכן או המידע שיפרסם או יקליט במסגרת השירות ו/או שתועבר למקבלי השירות הנוספים.
5.2. המשתתף מצהיר ומתחייב כי התוכן המועלה על ידו לשירות אינו סודי או חסוי או אישי באופן שחשיפתו עלולה לפגוע בו בכל צורה או דרך.
5.3. נותן השירות אינו מחויב לפקח על התכנים המועלים לשירות במסגרת הפעילות והוא אינו עושה כן בפועל. עם זאת, נותן השירות שומר לעצמו את הזכות להאזין לתוכן ההודעה , לא לאשר את העלאת ההודעה למערכת, להסיר ממנה חלקים או להסירה באופן מוחלט לפי שיקול דעתה הבלעדי. ביצוע פעולות ממין זה לא ייצור התחייבות או אחריות מצדו של נותן השירות לפיקוח על התוכן המועלה לשירות.
5.4. נותן השירות שומר לעצמו את הזכות להפסיק את השימוש של משתמש השירות אם לא תעמוד במי מתנאי תקנון זה ו/או בשל כל סיבה אחרת על פי שיקול דעתה הבלעדי.
נותן השירות השירות אינו אחראי ולא יישא בכל אחריות ביחס לתכנים ו/או לזמינות השירותים הנמצאים בשירות או בשירותים מקושרים (כולל אותם תכנים הנמסרים לפרסום) ובכל מכשיר קצה בהם הם מושמעים, תוכנם, מהימנותן, דיוקם, אמינותם והשפעתם על המשתמשים בשירות. כמו כן נותן השירות אינו אחראי ולא יישא בכל אחריות לכל נזק, אי נוחות, אבדן, עגמת נפש וכיוצא באלו תוצאות, ישירות או עקיפות שייגרמו לך, לרכושך או לכל .צד שלישי בשל שימוש בתכנים אלו.
5.5. נותן השירות אינו אחראי על תוכן השיחות שיקיים מקבל השירות עם מקבלי שירות נוספים, וכן כל קשר שיווצר ביניהם אם טלפונית ואם פנים אל פנים או בכל צורה ודרך אחרת.
- 6. תכנים אסורים
6.1. אין לפרסם בשירות את התכנים הבאים:
תכנים בעלי אופי מיני בוטה, מאיימים, גזעניים, מוציאי לשון הרע, מעודדים לביצוע עבירות, פליליות או אזרחיות, פוגעים בפרטיות, מזיקים, פוגעים ברגשות הציבור ותכנים אשר מהווים הפרה כלשהי של החוק. תכנים בעלי אופי מסחרי ו/או המכילים מידע פרסומי כלשהו. תכנים אשר זכויות הקניין הרוחני בהם אינן שייכות לך. תכנים אשר אינם רלוונטים לשירות, וכן בין בהיתר:
6.2. פרסום או הצעה למכור או לקנות מוצר.
6.3. חומר המוגן באמצעות חוקי קניין רוחני, או חוקים לגבי פרסום, אלא אם הזכויות לגבי חומר זה נמצאות בבעלות המשתתף או בשליטתו, או שקיבל את ההסכמות הדרושות כדי לעשות זאת.
6.4. תכנים המהווים לשון הרע על אדם, פוגעים בפרטיותו או בשמו הטוב.
6.5. השמצה, גידופים, הטרדה, מעקב, איום או כל הפרה אחרת של הזכויות החוקיות של אנשים אחרים, לרבות פגיעה בפרטיות.
6.6. פרסום של כל חומר או מידע לא-ראויים או בלתי מדויקים, גסים, משמיצים, מגונים או לא חוקיים.
6.7. פרסום כל חומר או מידע אשר מעודדים אפליה, שנאה או אלימות, כנגד אדם אחד או קבוצה אחת, על בסיס גזע, דת, מין, נטייה מינית, עדה, או אומה.
6.8. תכנים שהם בגדר דבר העלול לעודד, לשדל, להמריץ או לסייע לאחר לבצע מעשה האסור על פי חיקוק או עלולים לגרור אחריות משפטית.
6.9. פרטים אישיים של משתמשים אחרים.
6.10. תכנים שפרסומם נאסר לפי הוראות כל דין וכן תכנים המהווים הפרת חוקים או תקנות כלשהם.
- דין וסמכות שיפוט
1.1. לבתי המשפט בתל אביב תהיה הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הנובעת מהסכם זה או הנוגעת לו.