על מנת לפתור את התקלה חשוב לפעול  לפי כל השלבים המצורפים למייל זה (אין לדלג על אף שלב).

שלב א:

1. יש ללחוץ על כפתור ההגדרות:

2. יש לבחור באינטרנט אלחוטי:

3. יש ללחוץ על האינטרנט האלחוטי המחובר:

 

4. בעמוד זה יש לגלול לתחתית העמוד:

 

5. ולוודא כי: פרוקסי HTTP נמצא במצב כבוי.


 

שלב ב:

ייתכן ועל מכשירך מותקן Onavo - התקן אשר דוחס את המידע שעובר בגלישה סלולרית, וגורם להפרעה בניגון תקין של תוכן VOD בצפייה דרך 3G (לא אמור להפריע לצפייה בחיבור לWi-Fi או בLIVE).

 

איך יודעים אם מותקן במכשיר ?

6. דרך מסך הבית לוחצים על 'הגדרות' -> 'כללי' -> 'פרופילים', מחפשים האם קיים פרופיל בשם Onavo.




 

7. מוחקים את הפרופיל:





8. לאחר מכן חוזרים למסך הבית, ומוחקים את האייקון של Onavo.



שלב ג:

בעיות קליטה/רשת
ייתכן ובעיות הצפייה שאתה חווה נובעות מחיבור לקוי לרשת האינטרנט, כדי להתגבר על בעיות אלא, אנא: התחבר למקור אינטרנט מהיר, ונסה לצפות בתוכן.

 כבה והדלק את מכשירך:
לחץ על כפתור הכיבוי, ולאחר מכן הדלק מחדש את מכשירך.

אם האפליקציה עדיין לא עובדת כראוי, בשעה שאפליקציות אחרות במכשיר עובדות, נסה לצאת מהאפליקציה לגמרי:
- ודא כי אתה נמצא במסך הבית

- לחץ לחיצה כפולה על מקש הבית
- לחץ לחיצה ארוכה על האפליקציה, עד שיופיע סימן עגול עם מינוס בתוכו; לחץ עליו לסגירת האפליקציה

 חפש האם ישנם עדכוני גרסה לאפליקציה:
הכנס לApp Store, לחץ על Updates.

אם יש עדכון זמין לאפליקציה, לחץ עליו.

התקנה מחדש של האפליקציה:
- לחץ לחיצה ממושכת על האפליקציה, עד להופעת עיגול אדום עם X בתוכו; לחץ עליו והסר את האפליקציה (שים לב שהמידע ששמור באפליקציה יוסר גם הוא)

- הכנס ל-App Store, חפש את האפליקציה והורד אותה מחדש.
 

 עדכון תוכנה:
דרך ה-iTunes, עדכן את גרסת ה-ios שלך לזו העדכנית ביותר.
- חבר את מכשירך למחשב, ופתח את הiTunes. כרגע תוכל לעדכן את הגרסה אוטומטית או ידנית.
א. אוטומטית - ברגע שתפתח את הiTunes תצוץ הודעה אם בקשה לעדכון גרסה. פעל לפי ההוראות ועדכן את הגרסה.
ב. ידנית - בחר את מכשירך בסרגל הכלים השמאלי, ולחץ על ‘Check for Updates’.


 בעיות רשת:  ייתכן כי בעיות הצפייה שאתה חווה נובעות מחיבור לקוי לרשת האינטרנט.
כדי להתגבר על בעיות אלא, אנא:
התחבר למקור אינטרנט מהיר, ונסה לצפות בתוכן.
הורד את הקטעים המבוקשים לתיקיית ההורדות, ותוכל לצפות בהם גם ללא חיבור לאינטרנט.

שלב ד:

בדיקות אפליקציות נוספות:

האם הצלחת לצפות בשידור החי באפליקציית האח הגדול?

במידה וכן, האם גם בחיבור WIFI וגם ב 3G?