בימים בהם המדינה שלנו שוב פעם משתגעת, כשטילים נופלים ללא הפסקה על הדרום ומגיעים גם צפונה, כשהממשלה בוחנת אפשרות לכבוש את עזה, כשיהודים רוצחים נער מסכן כנקמה רק משום שהוא ערבי, כשערבים שבבוקר עובדים עם שכניהם היהודים בערב זורקים עליהם בקבוקי תבערה, כשחיות אדם רוצחות בדם קר שלושה תלמידים שהיו בדרך לשבת בבית וכשהשיח הציבורי משני הצדדים מגיע לשיאים חדשים של חוסר סבלנות, אלימות, התלהמות וברבריות, כיף לגלות שבתוך כל המציאות המזרח תיכונית המטורפת כל כך הזו אפשר לפגוש גם קצת טירוף במובן החיובי של המילה, כמו למשל זה הנשקף מהסרטון המרהיב שעלה לרשת לפני יומיים ומתעד דרך מאוד לא שגרתית לחצות בשעות העומס את איילון וליהנות מכל רגע.

אין תמונה
קצת טירוף חיובי לשם שינוי

עוד ב-mako רכב
צפו: היפוך מלא בלי להתהפך כלל  
הודו: הם סוגדים גם לאופנועים 
בית המשפט: אופנועי ב.מ.וו לא גורמים לזיקפה

הסרטון, המאוד מושקע יש לציין, הופק על ידי קבוצת חובבי רכיבה של אופנועי שטח העומדת מאחורי קבוצת פייסבוק פעילה למדי בשם "אנדורו ישראל".

החבר'ה האלה שמאמינים במוטו שאין דבר טוב יותר בחיים מרכיבה על אופנוע שטח ושכדאי לרכב הרבה ככל הניתן כי מי יודע אם נחיה מחר, מקפידים לעדכן את חברי הקבוצה על אירועים מוטוריים שונים, מעלים תמונות הקשורות לאופנועים ומעת לעת גם מפיקים כל מני סרטוני רכיבה.

אין תמונה
הדרך להגיע עם חיוך גדול לעבודה

הסרטון האחרון שלהם שעלה לרשת השבוע מציג נסיעת כיף בשטח שומם ומאוד לא שגרתי - ערוץ נחל האיילון היבש בין שני המסלולים של אחד מהכבישים העמוסים בארץ.

הרשו לנו להמליץ לכם לכבות לשלוש וחצי דקות את טרטור החדשות הבלתי פוסק, להגביר ווליום ולהרגיש, ולו לזמן קצר, במקום יותר שפוי.

דו"ג לא שגרתי: אופנוע מעצמות