רוני לייבוביץ' קטנוע דיאלים
רוני לייבוביץ' יחסוך לכם כסף

שנה לאחר שחברת הליסינג "אלבר" הצטרפה לשוק הדו גלגלי הישראלי והשיקה מחדש בארץ, לאחר היעדרות של שני עשורים, את קטנועי דיאלים, מגייסת החברה את שירותיו של רוני לייבוביץ, הלא הוא שודד הבנקים שכונה ה"אופנובנק", כפרזנטור ויוצאת במהלך שיווקי במסגרתו ינתן לרוכשים ביטוח חובה לשנה בחינם. 

באלבר סבורים שההד הציבורי הנרחב בעקבות העליה במחירי ביטוחי החובה לאופנועים ולקטנועים ומחאת האופנועים לפני מספר שנים, למעשה יצרה אפקט הפוך המרתיע אנשים לרכוש קטנוע ובמהלך זה מקווים בחברה למשוך לקוחות חדשים שיגדילו את מעגל המשתמשים בכלים דו גלגליים שנמצא בירידה מתמדת בשנים האחרונות.

עוד ב-mako רכב 
האופנועים והקטנועים של דיאלים חוזרים לישראל 
האופנובנק בטירוף – אופנועי מוטוגוצי בארץ 

"מאז רפורמת הביטוח שהגה ידין ענתבי ועל אף שמחאת האופנוענים הצליחה להביא במידה רבה להוזלה בביטוחים, ביטוח החובה עדיין נתפס בקרב אנשים שלא מעורים בפרטים כיקר מאוד", מסביר משה רוקח, מנהל פעילות "אלבר מוטו", "ובמידה רבה מהווה חסם מרכזי בהחלטתו של הצרכן לרכוש אופנוע. אנו מאמינים בפוטנציאל הטמון בשוק הישראלי להתרחב ולגדול ובדומה לשווקים ים תיכוניים מקבילים אנו סבורים ששוק הדו גלגלי הישראלי רחוק ממימוש הפוטנציאל שלו ומקווים שהמהלך הזה יהווה קטליזטור לתהליך זה".

דיאלים
המהלך יביא לקוחות חדשים לשוק המדשדש?


במסגרת ההטבה שתינתן לרוכשי כל אחד מקטנועי ואופנועי החברה, אלבר תממן את עלות ביטוח החובה הממוצע לרוכבים מעל גיל 21 בגובה של 3,107 שקלים. עם זאת, רוכבים צעירים יותר או כאלה עם עבר ביטוחי בעייתי יצטרכו להוסיף סכום נוסף. כמו כן חשוב לציין שהפוליסה היא מהסוג המוזל המוצע בשנים האחרונות וכוללת סכום השתתפות עצמית גבוה מאוד של 25 אלף שקלים שלמעשה מונע מהרוכבים, במקרה של תאונה קלה שהסתיימה בחבלות יבשות או אפילו שברים קלים, לקבל פיצוי.

ההחלטה לצאת במבצע הייחודי מגיעה לאחר שאלבר סיימה את שנת הפעילות הראשונה, במסגרתה הציעה החברה תנאים אטרקטיביים לרוכשים שכללו טרייד אין במחיר מחירון לאופנועים וקטנועים ואפשרות לרכישת כלים דו גלגליים בליסינג, בהישג מרשים והעלתה קרוב ל-1,500 כלים על הכביש.
עם זאת, ניתוח שוק והעובדה שהשחקנית החדשה שהתמקמה, בתוך פחות משנה, כשחקנית השלישית בשוק לא הביאה לגדילתו של השוק המדשדש הביאה את אנשי אלבר לצאת במהלך שאמור לנפץ את תקרת הזכוכית שמפריעה לשוק לצמוח.

האם רוני לייבוביץ, שהצליח לשדוד באלגנטיות מבלי לפגוע באיש 21 בנקים לפני שנתפס, יצליח כעת לשנות את פני השוק הדו גלגלי בארץ? - ימים יגידו.

דיאלים
רק על אופנוע?

>> מגיש מהדורת החדשות באוויר