סאן יאנג
עיתונאי הרכב מהעולם יוכלו להתרשם מהאופנוע ומנופי הארץ. עיבוד מחשב: פ. ספנגלד

האם ענף תיירותי חדש יעשה בסוף החודש את צעדיו הראשונים בישראל? בשנים האחרונות נראה שכל יצרני הרכב בעולם אימצו את ספרד ופורטוגל והפכו את צמד המדינות בחצי האי האיברי למגרש הביתי בכל הנוגע להשקת דגמים חדשים והצגתם בפני עיתונות הרכב העולמית.

תנאי מזג האוויר הנוחים ברוב ימות השנה, שלל כבישים משניים ומעניינים לנהיגה ועלויות אירוח נמוכות באופן משמעותי מאשר במדינות המבוססות באירופה הביאו לכך שבדרכון של כל עיתונאי רכב יש הרבה חותמות של משטרת הגבולות של ספרד ופורטוגל.

כשחושבים על זה, גם ישראל שלנו נהנית ממזג אוויר נוח לנהיגה, כבישים מגוונים ומחירים נמוכים מבאירופה ואין שום סיבה הגיונית שנופיה של הארץ המובטחת לא ישמשו כרקע להשקות רכב נוצצות.

גם האנשים במטרו, יבואנית קטנועי סאן יאנג  לישראל, חשבו כך והחליטו להציע ליצרן הטייוואני לערוך אצלנו בלב הלבנט את ההשקה לדור החדש של סדרת הדגמים המשמעותית ביותר שלו.

הטייוואנים הופתעו, בחנו אפשריות נוספות בספרד, פורטוגל ויוון ולבסוף החליטו ללכת על זה ולערוך כאן בסוף החודש את ההשקה העולמית לקטנועי ג'וי מקס בנפחים 125, 250 ו- 300 סמ"ק.

במסגרת ההשקה יתארחו ליומיים בארץ כמה עשרות עיתונאים מרחבי העלם כמו גם בכירים מטעם היצרנית סאן-יאנג. תכנית ההשקה תכלול אירוע חשיפה של דגמי סאן יאנג החדשים ורכיבת התרשמות מהדגמים החדשים ברחבי העיר תל אביב, בכבישים בין עירוניים באזור ירושלים וגם טיול שיכלול סיור בירושלים, ים המלח וזמן חופשי בתל אביב.

אמנם לא מדובר באירוח האולימפיאדה אבל אין ספק שאירוע כזה המתרחש לראשונה על אדמת ארץ הקודש שבעקבותיו יתפרסמו בשלל עיתונים בעולם כתבות וצילומים מישראל בהחלט יכולים לעשות שירות הסברתי טוב למדינה שלנו.

כעת נותר רק לקוות שהעיתונאים מהעולם יתרשמו מהדברים הטובים הרבים שיש לארץ שלנו להציע ובעקבות יריית הפתיחה של סאן-יאנג יצרני מכוניות ואופנועים רבים יזהו את הפוטנציאל הגלום בהשקות כאן. זה כמובן יכול להתגשם רק אם האורחים לא יאלצו להתמודד יותר מדי עם נפלאות הסלילה של מע"צ, ההטרדות מיותרות של שוטרי משטרת התנועה ותרבות הנהיגה הקלוקלת וחוסר הכבוד של הנהג הישראלי לרוכבי הדו גלגלי.

מה חדש באופנוע? 

דגמי הג'וי-מקס החדשים שיושקו בישראל יציגו מנועים חדשים וחזקים יותר, עיצוב מעודכן, זורם וספורטיבי ומספר פיצ'רים חדשים כמו מערכת חימום מובנית, מערכת תאורה מתקדמת עם חיישן אוטומטי לאורות גבוהים ונמוכים, אורות ערפל, חיבור USB עבור טלפונים ניידים ועוד.

המשלוחים המסחריים הראשונים של הג'וי-מקסים החדשים יגיעו לישראל כבר במהלך חודש יוני לאחר שהובטחה לשוק הישראלי עדיפות באספקת הדור החדש.

סאן יאנג
1,481 קטנועים ואופנועים של החברה נגנבו בשלושת החודשים הראשונים של 2013

>> אמריקה: תובע את ב.מ.וו – רכיבה על אופנוע מתוצרת החברה גרמה לזיקפה תמידית