ימים מספר לאחר הפתיחה הרשמית של עונת הרחצה בחופים באירוע שהפך למסורת בשנים האחרונות הציגה אתמול יבואנית האופנועים ואופנועי הים "עופר אבניר" את קולקצית החוף המעודכנת שלה לעונת 2011.
כמדי שנה, המים השקטים של פארק דרום בתל אביב וכמה דוגמניות לוהטות וחטובות במיוחד בבגדי ים מינימליים שימשו רקע להצגת שלל העדכונים, החידושים ושיפורי החיטובים של אופנועי הים מבית סי-דו.
אם עד לפני מספר שנים מנועים עם הספקים של 120 כ"ס נראו כמשהו עם עוצמה ברמה כמעט בלתי מתקבלת על הדעת לדחיפת מים בכלי שייט כל כך קטן, הרי שהיום בסי-דו הדגמים הבסיסיים מציעים יחידות כוח עם הספקים של 130 כ"ס והדגמים הבכירים כבר מצוידים ביחידות כוח משודרגות של ROTAX עם הספקים של עד 260 כוחות סוס.
זה לא רק נשמע הרבה אלא גם מתגלה במציאות כמאגר מטורף של כוח זמין שמאפשר לטוס על המים במהירויות כמעט דמיוניות. כדי להתמודד עם הכוח האדיר אופנועי הים של סי –דו כוללים את מערכת ה-i Control אשר מפעילה, לטענת היצרן, אינטיליגנציה מלאכותית בשרות הרוכב ומציעה מערכת בלימה ימית, בולמי זעזועים ומצערת אלקטרונית השולטת בכל המערכות ומאפשרת היגוי בטוח בכל תנאי.
היצע הדגמים בארץ יכלול כמה סדרות:
סדרת ה-GTI העממית יחסית שמציגה בשנת הדגם 2011 פלטפורמה ועיצוב חדשים לחלוטין ודינמיים מבעבר. בסדרה זו יוצעו כמה דגמים אשר כולם יהיו מצוידים במנוע עם מערכת קירור פנימית שלא עושה שימוש במי ים ומפיק החל מ 130 כ"ס ומצויד גם במערכת ה-i control.
בקצה השני של ההיצע תוכלו לפגוש את סדרת RXT המצוידת במנועים המפיקים 260 כוחות סוס מנפח 1.5 ליטר בעזרת מגדש-על ומצנן ביניים.
אופנועי ים ורוכביהם אף פעם לא היו חביבים במיוחד על חובבי השלווה ופעילי הסביבה אך היצרנית סי-דו הבינה שנושאים אקולוגיים חשובים כעת מאי פעם ולכן החליטה להוסיף לכל הדגמים גם מצב אקו המכוון את ביצועי המנועים לעבר חיסכון משמעותי בדלק והקטנת רמת הרעש והזיהום.