ב.מ.וו K1600GTL
הכלי למרחקים ארוכים
מנוע בנפח 1650 סמ"ק, שישה צילינדרים, הספק של 160 כ"ס, מערכת בקרת אחיזה, ABS, מערכת מתלים עם כיוון אלקטרוני, תאורה עוקבת פניה, GPS מובנה, בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית עם בלוטות', מושבים מחוממים, מקום ל-3 מזוודות ועוד ועוד.

כשקוראים את המפרט קל להתבלבל ולחשוב שה-K 1600 GTL, היצירה המוטורית החדשה מבית ב.מ.וו, היא עוד מכונית יוקרה מתוחכמת של היצרן הבווארי אך מבט בתמונות מגלה שלמרות הגודל העצום יש לדבר הזה רק שני גלגלים – משמע מדובר באופנוע.

אופנוע הדגל של ב.מ.וו הוצג לפני כשנה וכעת הוא מגיע לישראל לאחר שרבים דירגו אותו כאופנוע התיור המתקדם בעולם.

האופנוע משלב שלל מערכות וטכנולוגיה שטרם נראו בכלים דו גלגליים עד כה. המנוע, כאמור, מפיק 160 כ"ס וגם נתון המומנט שבדרך כלל בכלים דו גלגליים נמוך יחסית עומד על 18 קג"מ - יותר מאשר בכל משפחומטית.

בב.מ.וו מבטיחים שלמרות המימדים העצומים, המשקל העצמי הגבוה והמנוע החזק גם רוכבים שלא התנסו באופנועים גדולים שכאלה יצליחו להשתלט בקלות על התפלץ שמגיע עם שלל מערכות אלקטרוניות ובין היתר מערכת המציעה בחירה בין  כמה מצבי רכיבה ROAD ,RAIN ו-DYNAMIC ומערכת  DTC - בקרת יציבות דינמית, המבקרת על אחיזת הגלגלים ושומרת מטעויות קטנות ברכיבה העלולות לגרום לאיבוד אחיזה.

ב.מ.וו K1600GTL
מקום ל-3 מזוודות ומנוע עם 6 צילינדרים

ה-K1600GTL  מגיע עם שנתיים אחריות של היבואן ללא הגבלת ק"מ ועוד אבזור רב שקצרה היריעה מלהזכירו.

גם תג המחיר מפוצץ -235 אלף שקלים והוא שלכם - מחיר הגבוה מכמעט כל כלי רכב גם עם ארבעה גלגלים בעל אותו נפח מנוע (למעט הג'יפון מיני קאנטרי-מן מבית ב.מ.וו שמצויד במנוע 1.6 מוגדש ומחירו מעל 250 אלף שקלים).

>> בקטן: עשו לעצמכם אופנוע כיס ממצית

ב.מ.וו K1600GTL
סופר אופנוע בסופר מחיר