אין תמונה
מעלה בנו חיוך ועושה לנו נחת. אוולין הגואל
דמיינו שאתם עובדים במשרד פרסום וקיבלתם משימה להכין סרטון פרסומת למכונית עירונית קטנה, מה תעשו? המחשבה הראשונית שלכם תהיה בוודאי לצלם סרטון שיבליט את התכונות החיוביות של המכונית עם שוטים של תנועה צפופה בעיר, רחובות עמוסים בהם המכונית הקטנטנה נעה ללא בעיה כשכולם מסביב עומדים, מרווחי חניה קטנים אליהם היא משתחלת בשניה, שימושיות המאפשרת מרווח פנימי ל-4 נוסעים ולסיכום סצנה של ביקור בתחנת הדלק שמראה שהקטנטונת הזו תחתוך לכם את הוצאות הדלק בלמעלה מחמישים אחוז.
טוב, לא פספסתם שום יתרון של הרכב אבל מצד שני הסרטון הזה נשמע קצת יבשושי. אולי כדאי לחשוב על משהו קצת יותר מגניב?

 סיעור המוחות בעיצומו ואחרי זמן מה יש לכם קונספט חדש - המכונית הקטנטנה כאייקון אופנתי. אתם מתלהבים ומסבירים שבסרטון יהיו שוטים של לילה ברובע הבילויים של העיר, במכונית הקטנטנה יסעו בחור ובחורה מצודדים והם והמכונית הקולית ימשכו את תשומת לב הסובבים למסיבה ספונטנית סביב המכונית החדשה. אין ספק, זה כבר יותר קולי, אבל לא ראינו את זה כבר?

 חזרה ללוח השרטוט. מה דעתכם על דונאטס שמנוניים, כוסות חלב, בחורות בביקיני או שוטרים במדים במכונית הקטנטנה שנוסעת במעגלים לאחור במהירות גבוהה במגרש חניה?

 כן, עד כמה שזה ישמע משונה זה בדיוק הקונספט שעומד מאחורי מסע הפרסום האינטרנטי החדש של מותג הצעירים של טויוטה סאיון ל-IQ  הקטנה.

בסאיון הבינו שבעידן היו-טיוב, בו סרטוני חובבים מביכים זוכים לעיתים ליותר חשיפה מהפקות הוליוודיות, הניסיון לשווק משהו ברשת בהסתמך על היתרונות היבשים שלו צפוי לכשלון מראש ואין ברירה אלא להתמקד במה שיגרום לבסוף לכמה שיותר גולשים ללחוץ על לייק ולשתף את החברים בשילוב מסר עמוק ומתוחכם כמו "חחחחחחח......גדול!".

 כפי שציינו קודם, הקונספט פשוט וכולל ארבעה סרטונים: ראשון עם בחורות בביקיני, שני עם חבורת שרירנים ממכון כושר, שלישי עם אופנוענים ורביעי עם שוטרים.
בכל אחד מהסרטונים הכוכבים מצטיידים במאכל האמריקאי המסורתי ובכוס חלב, נכנסים ל-IQ הקטנה, חוגרים חגורות בטיחות, יוצאים לנסיעה מהירה לאחור במעגלים ונותנים לפיזיקה לעשות את שלה.
ללא כל ספק, דבילי לחלוטין אבל ממכר.

>> צפו: בחורות בריאות בחוטיני שמוכרות ניסאן

אין תמונה
מעלה בנו חיוך ועושה לנו נחת. אוולין הגואל